رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان، بازنشستگی خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنسو فاتی باور نمی کرد که ژاوی در پایان بازی با تاتنهام از احتمال فروش او حرف بزند.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور رییس و دبیرکل فدر اسیون فوتبال و اعضای صدور مجوز حرفه ای برگزار شد.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و تیم ملی ایتالیا در کتاب خاطرات جدیدش، ماسیمیلیانو آلگری را متهم کرده که به حرفه او پایان داده است.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
یک دربی نفس‌گیر 120‌دقیقه‌ای؛ این پایانی برای این فصل از فوتبال ایران بود؛ یک مسابقه جنجالی که سرانجام با برتری قرمزها تمام شد تا آنها هر دو جام فصل را از آن خودشان کنند.
آلبرت بوتینس، مدیر برنامه آندره اونانا، می‌گوید الان برای صحبت درباره شایعات نقل و انتقالاتی زود است.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید که دوست دارد تا پایان قراردادش در رئال بماند.
سرمربی مشهور ایتالیایی از علاقه‌اش به پایان حرفه مربیگری در باشگاه لاتزیو خبر می‌دهد.
چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
سرمربی النصر معتقد است که رونالدو می تواند پیش از پایان دوران حرفه ای خود دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: یکی از فرهنگ‌های عمومی و غلط در کشور ، پایین بودن کیفیت و جایگاه فنی‌وحرفه‌ای است.
استیو مانداندا اعلام کرد که تصمیم دارد به دوران حرفه ای خود در تیم ملی فرانسه پایان دهد.
عادل غلامی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد.
بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول توسط عرب براقی شاهد جنجالی تند و چند دقیقه‌ای وسط چمن استادیوم آزادی شدیم.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، مدیرعامل سرخ‌ها در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
برزیل در یک بازی یک طرفه موفق شد در سه ست پیاپی ایران را شکست دهد.
سرمربی نساجی بالاخره مجبور شد از تصمیم ابتدای فصلش مبنی بر حرف نزدن درباره داوران بگذرد.
صندوق توسعه ملی اعلام کرد که طی توافقی که با بورس داشته، موانع واریز پول به صندوق تثبیت بازار رفع و به تازگی دو قسط با مجموع ۱۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ