یک دربی نفس‌گیر 120‌دقیقه‌ای؛ این پایانی برای این فصل از فوتبال ایران بود؛ یک مسابقه جنجالی که سرانجام با برتری قرمزها تمام شد تا آنها هر دو جام فصل را از آن خودشان کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک وبگاه فلسطینی با مقایسه رخدادهای اخیر در سوئد و فلسطین اشغالی، این اتفاقات را مرتبط با اندیشه‌های افراط‌گرایانه صهیونیست‌ها دانست.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به وقایع اخیر در «بلگوراد» روسیه، به ابراز نگرانی بسنده کرد.
یک تحلیلگر نظامی صهیونیست عنوان کرد که اسرائیل امیدوار است ماه رمضان در روزهای پایانی‌اش با آرامش به پایان برسد.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
وکلای سوئدی حمید نوری در هفتمین جلسه از دادگاه تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات خود را ارائه کردند و به بیان روایت تاریخی مهمی از وقایع سال ۶۷ ایران پرداختند که می­تواند مسیر پرونده نوری را تغییر دهد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عفو عمومی بیش از آن که برای معترضین زندانی مفید باشد، برای نظام مفید بوده و وجهه آن را بالا می‌برد. علاوه بر این باید توجه داشت که رفتار جوانان که اکثر معترضین از این قشر هستند، غیر از تعداد اندکی از آن‌ها که وابسته به بیگانگانند، متاثر از فرآیند تکامل و تغییر ساختار اجتماعی و نیازهای ناشی از آن بوده و یا ناشی از عملکرد مسئولین و دست اندرکاران هستند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
کریستیانو رونالدو پس از تایید نیمکت نشینی در بازی با سوئیس در موقعیتی نبود که بگو و بخند راه بیندازد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ نفر جان باخته و شهید داریم، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.
مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود:هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.
سخنگوی دولت گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند، ولی وقتی ناامید می‌شوند راهی جز اقدام شفاف ندارند و دیگر نگران ریخته شدن خون کودکان و زنان نخواهند بود. آن‌ها شعار آزادی و حمایت از حقوق زنان سر می‌دهند، ولی وقتی ناامید می‌شوند، ماهیت ضد آزادی و زن شان نمایان می‌شود.
سخنگوی دولت با بیان اینکه شهدای وقایع اخیر، قربانیان تروریسم رسانه‌ای هستند، گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند ولی وقتی ناامید می‌شوند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در اغتشاشات اخیر حدود ۷۰۰ نفر دستگیر شدند که با نگاهی که در قوه قضائیه وجو داشت ۴۰۰ نفر در همان روز اول آزاد شدند و این افراد در ادامه اغتشاشات هم حضور نداشتند.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گرفت.
در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گرفت.
به دنبال التهابات و درگیری‌های پراکنده به وجود آمده بعد از مراسم چهلم، به جهت ملاحظات امنیتی اینترنت شهر سقز قطع شد.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه وقایع اخیر دسیسه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا است، گفت: امنیت موجود حاصل تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای مسلح در کشور است.
برای نخستین بار، محمدحسن‌خان اعتمادالسلطنه، در باره راه‌آهن، مطلبی را در خاطراتش نوشت که سال‌ها بعد در قالب کتابی منتشر شد: «.. وزیر امور خارجه وارد شد. تعریف پروتست روتر [رویتر]را در باب قرارنامه راه‌آهن جدید و اظهارات سفارت انگلیس بیان کرد. قرار شد سه‌شنبه به این کار برسیم. تفصیل روتر و راه‌آهن مفصل است. ان‌شاءالله خواهم نوشت.» و مدتی بعد نوشت: «شنیدم قرارنامه راه‌آهن ما بین دولت ایران و وزیر مختار ینگی‌دنیا [آمریکا]بسته شده و مشیرالدوله در نوشتن این قرارنامه یکصد هزار تومان مداخل کرده است.»
عبدالحمید افزود: از عوامل نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.
وقایع نگاری روزی که ستاره کشتی آزاد ایران مقابل حرف سرسخت کم آورد.روزی که انگار همه ما باختیم .
روایت خبرنگار ورزش سه از حضور در جمع هواداران زن پرسپولیس و شعف نود دقیقه‌ا شان...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ