عادل غلامی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادل غلامی و سرمربی سابقش در تیم ملی در حاشیه رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان دیدار تازه کردند.
عادل غلامی این روزها به عنوان مربی در کنار تیم ملی نوجوانان حضور دارد.
تیم رسانه ورزش با حضور عادل فردوسی‌پور در یزد دیدار خیرخواهانه‌ای با تیم پیشکسوتان یزد برگزار می‌کند.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
پیمان جبلی در شرایطی به عادل فردوسی‌پور تاخته و او را متهم به «لگدزنی» کرده که پیش‌تر در ماجرای پناهندگی برادر یا برادرانش به آمریکا با لحنی بسیار متفاوت صحبت کرده بود. عجیب آنکه این ادبیات در مواجهه با مردی که در ایران مانده و مانند برخی به کشوری دیگر پناهنده نشده در تضاد کامل است
عادل غلامی به کناره گیری هراز آمل از لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
عادل غلامی پدر نوزاد خرمشهری گفت: ساعت ۵ جلوی در خانه ایستاده بودم که زن ناشناس وارد خانه‌مان شد و ادعا کرد پسرم مهدی فرزند او است و می‌گفت که من فرزندش را ربوده‌ام و در حالی که قصد داشت پسرم را با خودش ببرد، همسرم و بستگان‌مان که در خانه بودند به کمکم آمدند و مانع ربودن فرزندم شدند که زن جوان فرزندم را رها کرد.
سرمربی تیم ملی نوجوانان حضور عادل غلامی در این تیم را به فال نیک گرفت.
این احتمال وجود دارد که عادل غلامی فصل آینده هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده داشته باشد.
عادل غلامی ملی پوش سابق والیبال ایران به کادر فنی تیم ملی نوجوانان پیوست.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
عادل غلامی در گفتگوی اخیر خود با ورزش سه صحبت های جالب توجهی را مطرح کرد.
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی پس از این ادعا کرد در صورتی که تهران رفتار خود را تغییر دهد، ریاض آماده است تا روابط با تهران را بهبود بخشد.وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی پس از این ادعا کرد در صورتی که تهران رفتار خود را تغییر دهد، ریاض آماده است تا روابط با تهران را بهبود بخشد.
چند سرمربی لیگ برتری به خداحافظی عادل غلامی از والیبال واکنش نشان دادند.
عادل غلامی امروز در زادگاه خود رسما با والیبال خداحافظی کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در پیامی به عادل غلامی از او خواست کهدکار خود را در عرضه مربیگری دنبال کند.
عادل رامی، ملی‌پوش سابق فرانسوی، از امیلیانو مارتینز دروازه‌بان آرژانتین به عنوان منفورترین چهره فوتبال یاد کرد.
فردوسی‌پور بازی‌های ایران در جام جهانی را گزارش نمی‌کند.
عملکرد خوب عادل غلامی هم باعث نشد که سایپا از شکست مقابل هراز آمل فرار کند.
عادل غلامی فصل گذشته در شهرداری ارومیه حضور داشت و حالا فردا با لباس سایپا مقابل این تیم قرار می گیرد.
عادل الجبیر در واکنش به انتقادات مقامات آمریکا از تصمیم اخیر اوپک پلاس اظهار کرد: روابط آمریکا و ریاض راهبردی و مبتنی بر مشارکت و ائتلاف است و این فکر که عربستان برای آسیب رساندن به آمریکا تولید نفت خود را کاهش می‌دهد، صحت ندارد.
داور باتجربه لیگ برتر ایران قصدی برای فعالیت در عرصه مربیگری فوتبال ندارد.
ادموند بزیک وظیفه سرمربیگری تیم رسانه ورزش را برعهده دارد و کاپیتانی این تیم نیز برعهده عادل فردوسی‌پور است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ