اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری به جماران گفت: به نظر من گشت ارشاد حتما بدون هیچ واهمه‌ای از خارج و یا از گفته‌های دیگران، باید کارش را شروع بکند. مسائل حل می‌شوند بدون اینکه جریمه مالی بخواهند بکنند. کسبه‌ها مجوزشان دست دولت است. ادارات وجودشان وابسته به دولت است و اگر حرفی بهشان بزنند باید اطاعت بکنند و الا کنارشون بگذارند و مجوزشان را لغو بکنند.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: قرعه کیانی خیلی سخت بود اما با مبارزه هوشمندانه همه رقبایش را شکست داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: قرعه کیانی خیلی سخت بود اما با مبارزه هوشمندانه همه رقبایش را شکست داد.
بازیگر پرسپولیسی سینمای ایران گفت: اوضاع اقتصادی مردم به قدری نابه‌سامان است که دیگر حوصله حرف زدن از فوتبال برای یکی مثل من باقی نمانده است.
توسلی: قهرمانی پرسپولیس هیچ حرف و حدیثی نداشت و این تیم شایسته قهرمانی بود.
یورن اندرسون سرمربی آلمانی هنگ کنگ گفت همگروهی با سه تیم از غرب آسیا برای آنها سخت و دشوار است.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به خاطر اعتراضاتش به پل تیرینی (داور بازی لیورپول-تاتنهام) و سپس حرف‌هایش در نشست خبری پس از بازی، جریمه خواهد شد.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به خاطر اعتراضاتش به پل تیرینی (داور بازی لیورپل-تاتنهام) و سپس حرف هایش در نشست خبری پس از بازی، جریمه خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
الساندرو نستا از نمایش اینتر برابر بنفیکا ستایش کرد و گفت که صدرنشین لیگ پرتغال برابر نراتزوری هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی با ردینگ در جام حذفی گفت تیمش با ترکیبی قوی به مصاف این تیم خواهد رفت.
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد: بر خلاف جواب گرفتن کادر فنی ایران از به میدان فرستادن سوادکوهی مقابل جردن باروز، قمار آن‌ها بر روی کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر جواب نداد و این کشتی‌گیر در وزن ۹۷ کیلوگرم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
منطق حکم می‌کند صدای اعتراضات بخشی از جامعه که به کف خیابان آمده‌اند و حرفی برای گفتن دارند، از سوی مسئولان امر باید شنیده شود و به‌جای بی‌توجهی به این مطالبات، سعی در جبران مواردی شود.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
تیم اورال اوفا در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه 3-0 از کوزباس شکست خورد.
مدافع استقلال با بیان اینکه داور دو امتیاز را از استقلال گرفت گفت: هیچ حرفی نمی‌توانم در مورد بازی بزنم.
آمار دیدار ژاپن و آمریکا نشان می‌دهد حریف ایران در جام جهانی هیچ حرفی مقابل نماینده قدرتمند آسیا برای گفتن نداشته است.
مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده رادوشوویچ هیچ خطری برای باشگاه در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای ندارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 7-0 شاگردانش مقابل بایرن مونیخ از آنها ستایش کرد و گفت باواریایی‌ها سزاوار پیروزی بوده‌اند.
ورود دادستانی به ماجرای مرگ هزاران ماهی
نه کاری کرده و نه خلاف دین رفتار کرده است. اگر حرفی زده در جهت مردمش و اعتقادش بوده. هیچ موردی ندارد ولی چرا با ایشان برخورد می‌شود، معلوم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ