دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور رییس و دبیرکل فدر اسیون فوتبال و اعضای صدور مجوز حرفه ای برگزار شد.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
آلبرت بوتینس، مدیر برنامه آندره اونانا، می‌گوید الان برای صحبت درباره شایعات نقل و انتقالاتی زود است.
رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی با حرف و حدیث همراه بوده است. حرف و حدیث‌هایی که سازنده آن‌ها تیم‌های رقیب و البته بیشتر در فضای مجازی بودند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم از حس و حال بد خود حرف زد، که البته با پیروزی استقلال با روحیه خوبی ورزشگاه را ترک کرد.
سال میلادی گذشته حرف از صعود قیمت جهانی نفت به ۲۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ بود و حتی بعضی از مدیران صندوق‌های تامینی پیش بینی می‌کردند که نفت پیش از پایان سال ۲۰۲۲، به ۲۵۰ دلار در هر بشکه صعود خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید که دوست دارد تا پایان قراردادش در رئال بماند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
با مصوبه مجلس تمامی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، داروخانه‌ها و دامپزشکی و اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی شدند.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی شدند.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
دیدار پرسروصدای مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بریک به پایان رسید.
بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول توسط عرب براقی شاهد جنجالی تند و چند دقیقه‌ای وسط چمن استادیوم آزادی شدیم.
در میان اظهارات ضد و نقیض و مبهم، هنوز مشخص نیست تصمیم سیاست‌گذاران در خصوص بحث گشت ارشاد چیست و مردم اظهارات کدام یک از مقامات مسوول را به عنوان حرف نهایی در این خصوص باید در نظر بگیرند. اینکه گشت ارشاد پایان یافته یا اینکه گشت ارشاد و برخورد بر سر مساله حجاب همچنان ادامه دارد و تنها روش‌ها تغییر کرده است؟
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
مصاف استقلال – نساجی در سوپر جام با همه حواشی و حرف و حدیث ها با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید و شاگردان ساپینتو جام قهرمانی را در اختیار گرفتند.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، مدیرعامل سرخ‌ها در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
برزیل در یک بازی یک طرفه موفق شد در سه ست پیاپی ایران را شکست دهد.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
دبیرکل حزب جمهوریت گفت : وقتی سخنرانی ها را گوش می دهم می بینم رئیس جمهور می گوید باید مشکلات حل بشود، فقر رفع شود یا گرانی به پایان برسد؛ او این حرف ها را به چه کسی می‌گوید؟ به مردم؟ آیا مردم بدهکار دولت هستند؟ طوری صحبت می شود که گویی مقصر اصلی مردم هستند و این آقایان طلبکارند. این برخورد اجرایی و مدیریتی نیست بلکه برخوردی تحکم آمیز و از بالا به پایین است.
کره جنوبی قصد دارد ضایعات فولاد را به عنوان دارایی استراتژیک با افزایش قیمت‌ها مدیریت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ