صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
همانطور که در ویدئو و تصویر فوق (کادر آبی) مشخص است زرهپوش در فاصله ۱۳۸۵ متری بوده که مورد هدف قرار گرفته است. و ویدئو فوق از دید کانال حرارتی توپچی SOSNA-U بوده که بروی پنل فرمانده تانک به نمایش در آمده است.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
برخی منابع خبری از وقوع انفجار و آتش سوزی در باکو خبر داده و ویدئویی از آن منتشر کرده‌اند. این منابع همچنین از هدف قرار گرفتن «فاضل مصطفی» از نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در مقابل منزلش در باکو خبر دادند. وی از دشمنان سرسخت مذهب تشیع در جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که اکثریت جمعیتش را پیروان این مذهب تشکیل می‌دهند.
وقتی داشتیم نزدیک می‌شدیم متوجه شدیم که دسته بزرگی از سگ‌های وحشی هستند. در بدو ورود، دیدیم که گله‌ای از بوفالو‌ها هدف حمله سگ‌ها قرار گرفته و سگ‌ها در حال خوردن ۲ گوساله هستند. در کسری از ثانیه، سگ‌های وحشی، مستقیماً به جلوی گله رفتند و گله را به وحشت انداختند.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
چارلز سوم که در مقابل ساختمان شهرداری در لوتون، در ۴۶ کیلومتری شمال لندن، در حال ملاقات با مردم بود هدف حمله با تخم مرغ قرار گرفت.
اتوبوس حامل کارمندان شرکت نفت حیرتان در ناحیه سوم امنیتی شهر مزارشریف مرکز استان بلخ افغانستان هدف انفجار مین کنار خیابان قرار گرفت.
ولودیمیر زلنسکی در جریان بازدید از منطقه ویشهورود که هدف حمله موشکی روسیه قرار گرفته روس‌ها را به ترور مردم غیرنظامی متهم کرد.
بخش زایمان بیمارستان شهر ویلنیانسک که یک زن و نوزادش به همراه یک پزشک در آن حضور داشتند حمله هدف ارتش روسیه قرار گرفت.
یک بالگرد ارتش روسیه در حومه شهر کی یف پایتخت اوکراین هدف قرار گرفت و منهدم شد.
یک خلبان روسی با پرش به موقع از جنگنده‌ای که هدف موشک ارتش اوکراین قرار گرفته از مرگ فرار کرد.
یک مقام امنیتی روسیه خبر داد که یک پهپاد این کشور توانسته سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ اوکراین را در زاپوروژیا هدف قرار داده و منهدم کند.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
منابع روسی از حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی به مرکز شهر دونتسک و هدف قرار گرفتن یک مدرسه و همچنین هتل محل اسکان خبرنگاران خبر دادند.
سینتیا زرازیر، نماینده پارلمان لبنان در پی ازدحام و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیرو‌های نظامی، هدف ضرب و شتم قرار گرفت و توانست از محل تظاهرات دور و مجدداً وارد پارلمان شود.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.
به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ