همانطور که در ویدئو و تصویر فوق (کادر آبی) مشخص است زرهپوش در فاصله ۱۳۸۵ متری بوده که مورد هدف قرار گرفته است. و ویدئو فوق از دید کانال حرارتی توپچی SOSNA-U بوده که بروی پنل فرمانده تانک به نمایش در آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فناوری تجربی طراحی شده توسط دانشمندان سوئیسی از پالس‌های کوچک الکتریسیته، برای تحریک تولید انسولین در موش‌های آزمایشگاهی که به صورت ویژه از بافت‌های پانکراس انسانی بهره‌مند بودند، استفاده شده است. آن‌ها این را یک "رابط الکتروژنیک" نامیدند که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن و فعال کردن ژن‌های هدف بهره برد.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
لحظه هیجان‌انگیز هدف قرار دادن تانک T-۷۲ متروک و رها شده روسی به وسیله پهپاد انتحاری را ببینید.
برخی منابع خبری از وقوع انفجار و آتش سوزی در باکو خبر داده و ویدئویی از آن منتشر کرده‌اند. این منابع همچنین از هدف قرار گرفتن «فاضل مصطفی» از نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در مقابل منزلش در باکو خبر دادند. وی از دشمنان سرسخت مذهب تشیع در جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که اکثریت جمعیتش را پیروان این مذهب تشکیل می‌دهند.
آسمانخراش مکعب یکی از چندین پروژه عظیمی است که در حال حاضر عربستان برای ساخت آن سرمایه گذاری کرده و تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور را هدف قرار داده است.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
روسیه صبح پنجشنبه موجی از حملات موشکی را در سرتاسر اوکراین آغاز کرد که به گفته میخایلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین روسیه بیش از ۱۲۰ موشک شلیک کرده است.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
بالگرد‌های تهاجمی اوکراینی مواضع نظامی روسیه را هدف قرار دادند. ویدئویی از لحظه شلیک بالگرد‌های اوکراینی به سمت مواضع نظامی روسیه منتشر شده است.
روستاییان اوکراینی که در نزدیکی خط مقدم زندگی می‌کنند، زمستان سختی را پیش رو دارند. در حالی که روسیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده اوکراینی‌ها در حال یافتن راه‌هایی برای مقابله هستند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری که در آن حتی امدادگران فلسطینی را هدف قرار دادند، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
یک مقام امنیتی روسیه خبر داد که یک پهپاد این کشور توانسته سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ اوکراین را در زاپوروژیا هدف قرار داده و منهدم کند.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
این اتفاق در حالی رخ داده است که در چند روز قبل کارشناسان انگلیسی گفته بودند که: پهپادهای کوچک و سبک ایرانی سخت مورد هدف قرار می‌گیرند و به روس‌ها قابلیتی داده تا بتوانند در کنترل حریم هوایی رقابت کنند. منبع:‌خبرآنلاین
اوکراین مدعی شده در سه هفته گذشته روسیه با پهپاد‌های شاهد-۱۳۶ ساخت ایران مناطقی از این کشور را هدف قرار داده، اما حمله به بیلا تسرکوا به مراتب نزدیک‌ترین حمله به کی‌یف بود.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
منابع روسی از حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی به مرکز شهر دونتسک و هدف قرار گرفتن یک مدرسه و همچنین هتل محل اسکان خبرنگاران خبر دادند.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
نیرو‌های ارتش اوکراین یک تانک ارتش روسیه را به وسیله یک موشک دوش پرتاب جاولین هدف قرار داده و منهدم کردند.
کودکان در پارک مرکزی نیویورک مجسمه خونین پوتین را به وسیله تفنگ آب پاش و همچنین شن و ماسه هدف قرار دادند.
پس از سفر جنجالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، خبرگزاری فرانسه امروز گزارش کرد که ارتش چین پرتابه‌هایی را به تنگه تایوان پرتاب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ