اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
یک پوشه جدید در دسکتاپ ایجاد می‌کنیم و به جای نام از ترکیب "Alt + ۲۵۵" استفاده می‌کنیم. روی پوشه RMB - "Properties" - "Settings" - "Change Icon" کلیک کنید، به جای آیکون از یک آیکون شفاف نامریی استفاده کنید.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کفپوش استاندارد و سیستم ویدئوچک برای لیگ برتر سال 1402 الزامی است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به عنوان میزبان، از سیستم ویدئوچک در دیدار نهایی لیگ برتر زنان استفاده خواهد کرد.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: در دیدار ما مقابل هورسان چند صحنه مشکوک وجود داشت، اما ما در کار داوری دخالت نمی‌کنیم.
کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان می‌گوید زمانی که از ویدئوچک استفاده می‌شود اعتراض‌ها به داوری هم کاهش پیدا می‌کند.
هکر‌های ایرانی توانسته‌اند دوربین‌های نظارتی یک سازمان امیتی مهم اسرائیلی را در جریان دو انفجار روز چهارشنبه در قدس هک و سپس ویدئوی به دست آمده از یکی از این انفجار‌ها را منتشر کنند.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تغییر نام این فدراسیون با توجه به تغییر صورت گرفته در نام فدراسیون جهانی خبر داد.
گویا حاشیه‌های تذکر شفاهی جنجالی نماینده مردم چابهار در مجلس تمامی ندارد تا جایی که معین‌الدین سعیدی از هیئت رئیسه پارلمان درخواست ویدئوچک کرده است.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
باشگاه هورسان رامسر مجوز استفاده از سیستم ویدئوچک برای دو دیدار هفته سوم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران دریافت کرد.
روز گذشته شایعاتی مبنی بر «هک شدن شبکه سه و دو» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربورد بزرگی که در ورزشگاه اختصاصی این تیم وجود دارد، ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها درباره پخش زنده و بازپخش ویدئوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد
در استان کرمان 20 شهرستان درگیر سیل بود، 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد، 38 روستا تخلیه و 180 روستا در معرض تهدید سیل قرار دارند.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ