به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس با انتشار ویدئو و متنی نوشت: "اینجا تمام می شود، تو به من همه چیز دادی، من همه چیز را به تو دادم، ما با هم برنده شدیم."
کشاورزان ایتالیایی با فناوری جدید خود توانستند از دستگاهی استفاده کنند برای برداشت گوجه فرنگی که حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.
در این ویدئو می توانید لحظه تماشایی و جالب ورود ناوهواپیمابر بزرگ ایتالیا به آب را مشاهده کنید.
افعی های شاخ بینی در جنوب اروپا تا بالکان و بخش هایی از خاورمیانه یافت می شوند. آنها در جنوب اتریش، شمال شرقی ایتالیا، اسلوونی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، مونته نگرو، آلبانی و یونان، رومانی، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مشاهده شده‌اند.
نخست وزیر سابق ایتالیا سیلویو برلوسکنی که حاشیه‌های بسیاری هم آفریده است در آخرین سخنرانی انتخاباتی اش از روی سکو زمین خورد. تصاویر فوق را یکی از حاضران در اینترنت منعکس کرده است.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
مشابه اتفاق بحث برانگیزی که در دربی ایران شکل گرفت در ایتالیا هم اتفاق افتاد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
صندوق کمک‌های مالی به اوکراین و زلنسکی در پایتخت ایتالیا طوری طراحی شده‌اند که، پول بایستی از راه بینی رئیس‌جمهور اوکراین وارد صندوق به شود.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
تونکا رویدادی در شهر ترنتو ایتالیا است که در آن هر سال در ۱۹ ژوئن، هیئت منصفه تشریفاتی، سیاستمدار محلی را که مرتکب بدترین اشتباه سال شده است، به حبس شدن در قفس و غرق شدن در رودخانه محکوم می‌کند!
دوربین‌های مداربسته یک زندان در ساردینیای ایتالیا لحظه فرار رئیس مافیا با استفاده از ملحفه‌های گره زده را ثبت کرده است.
بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، یکی از بهترین گل‌های فصل لیگ استرالیا را به ثمر رساند.
نیرو‌های امنیتی رئیس مافیای ایتالیا را که ۳۰ سال مخفی شده بود را دستگیر کردند.
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
(ویدئو) عجیب‌ترین اشتباه داوری در دسته هفتم ایتالیا
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
در جریان هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال سالرنیتانا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.
در جریان هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال سالرنیتانا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
پس از افزایش قیمت انرژی، شهروندان در ناپل سعی در حمله به وزیر امور خارجه ایتالیا و فحاشی در مقابل دوربین‌های خبرنگاران کردند.
معترضان به افزایش بهای انرژی، در شهر ناپل ایتالیا قبض‌های برق و گاز خود را آتش زدند. با بالارفتن بهای انرژی در غرب، اعتراضاتی در شهر‌های اروپایی شکل گرفته است. روز شنبه ۷۰ هزار نفر از معترضان در شهر پراگ به دلیل گرانی انرژی راهپیمایی کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ