رحمان جعفری با آمادگی خاصی پای به دیدار وطنی خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
صومعه سرا_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان گفت: نگاه اقتصادی به اماکن ورزشی نداشته باشید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدارش با همتای ارمنستانی نوشت: نگاه ایران به قفقاز مبتنی بر صلح پایدار و همکاری بدون دخالت خارجی است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: نگاهی به ادوار مختلف انتخابات به خوبی نشان می‌دهد که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها، سیاسی و جناحی عمل نمی‌کند.
قبل از عزیمت به آفریقا، رئیس جمهور با تاکید بر افزایش سهم ایران از اقتصاد آفریقا گفت: برخی به آفریقا نگاه استعماری دارند اما نگاه جمهوری اسلامی به این قاره با کرامت انسانی و هم افزایی است.
علیرضا منصوریان دو بازیکن جوان و آینده‌دار فولادنوین اهواز را به لیست تیمش اضافه کرد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نگاه به ظرفیت‌های آمریکای لاتین بخشی از سیاست خارجی متوازن دولت است.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نگاه و رویکرد فنی و علمی می‌تواند از تعطیلی و رکود فعالیت‌های معدنی گیلان جلوگیری کند.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نرخ ارز شناور است ولی دولت آن را مدیریت می‌کند، گفت: نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک‌ها ممکن است تغییر کند.
اهواز- رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: نگاه به کشاورزی و تولید نباید کوتاه مدت باشد بلکه باید با تلفیق حوزه‌های مختلف کشاورزی، تولید پایدار را برای نسل‌های آینده رقم بزنیم.
سرمربی تیم فولاد می‌گوید از باشگاه درخواست کرده که تمام بازیکنان این تیم برای فصل آینده حفظ شوند.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس موفق به ثبت شانزدهمین کلین شیت شده و امیدوار است طی دو هفته باقیمانده آمار خود را افزایش دهد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی ساختار ستاره‌ای یکی از قدیمی‌ترین کهکشان‌های شناخته‌ شده در کیهان را با جزئیاتی که حتی در آن می‌توان چرخش دیسک اولیه مارپیچی را دید، نمایان کرد.
دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، گفت: گردهمایی اربعین در نشست کارشناسان ارشد گروه پنج به صورت ویژه پرداخته شد.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.
اصفهان- رئیس کمیته‌های ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با اشاره به خشکانده شدن رودخانه زاینده‌رود اصفهان، گفت: سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر بعلت اینکه نگاه موزه‌ای نیست، کنار گذاشته شده است.
اصفهان- رئیس کمیته‌های ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با اشاره به خشکانده شدن رودخانه زاینده‌رود اصفهان، گفت: سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر بعلت اینکه نگاه موزه‌ای نیست، کنار گذاشته شده است.
یک استاد دانشگاه گفت: نگاه اسلام به خانواده نگاه مقدسی است و خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که شخصیت فرزندان در آن شکل می‌گیرد.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه کشتیرانی توسعه روابط تجاری ایران و روسیه، برنامه ریزی دقیقی در مسیر صورت داده راه اندازی کریدور شمال- جنوب در حوزه خزر در دستور کار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ