گلر ملی‌پوش پرسپوليس موفق به ثبت شانزدهمین کلین شیت شده و امیدوار است طی دو هفته باقیمانده آمار خود را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رشیدی گفت: مصدق اصلاً نگاه براندازانه‌ای نداشته است. اگر فاطمی روز ۲۶ مرداد درباره حذف سلطنت سخن می‌گوید نظر خودش بوده است، فاطمی از لحاظ دیدی که نسبت به اروپا داشت که راه‌حل نهایی را استقرار یک حکومت جمهوری در ایران می‌دانست؛ اما ضروریات ایجاد این نوع حکومت جمهوری در ایران وجود نداشت.
شخصیت اجتماعی علی دایی در ماه‌های گذشته بخشی از چهره‌های دولتی را آزرده‌خاطر کرده و آن‌ها مشخصا از رفتاری که اسطوره فوتبال ایران داشته، دل‌چرکین شده‌اند. این نگاه به رسانه‌های وابسته و نزدیک به آن‌ها هم کشیده شده و در برهه‌ای، ناامیدانه سعی کردند وجهه علی دایی را بین مردم خراب کنند.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.
در شرایط ایران امروز، مهم‌ترین سیگنال‌ها می‌بایست در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. جامعه باید در فرآیند زندگی اجتماعی خود بیش از گذشته احساس آرامش داشته باشد. در روز‌های اخیر، چندین اتفاق پی‌درپی باعث ایجاد موجی از بی‌اعتمادی و ناامنی روانی در جامعه - به خصوص در میان روشنفکران و کنش‌گران اجتماعی فرهنگی- شده است. نگاه کنید به اقداماتی که اخیرا در خصوص خانه اندیشمندان علوم انسانی صورت گرفت و در جامعه علمی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.
در تعریف واژه امید گفته اند «طمع کردن در چیزی که دست یافتن به آن ممکن است».
عمران خان گفتمان جدیدی مطرح کرده است. تکیه‌گاه فکری خود را اندیشه علامه اقبال لاهوری و نیز دکتر علی شریعتی قرار داده است. در همین موقعیت و بحران اخیر، عمران خان با صراحت از نهضت امام حسین علیه‌السلام و عاشورا سخن می‌گوید. گویی می‌خواهد در پاکستان سنت سنگواره‌ای شده، حاکمیت ارتش بر پاکستان را با تعدیل روبه‌رو کند.
از استقلال تهران تا ملاثانی، علی حمودی همچنان پیراهن آبی بر تن می کند.
علی در طول تاریخ، تنها انسانی است که در ابعاد مختلف و حتی متناقضی که در یک انسان جمع نمی‌شود قهرمان است. مثل یک کارگر ساده با دست و بازویش خاک را می‌کند و در آن سرزمین سوزان بدون ابزار، قنات می‌کند، مانند یک حکیم می‌اندیشد، همچون یک عاشق بزرگ و یک عارف عظیم عشق می‌ورزد، به سان یک قهرمان شمشیر می‌زند و همانند یک سیاستمدار رهبری می‌کند و مانند یک معلم اخلاق مظهر و سرمشق فضایل انسانی برای یک جامعه است. هم یک پدر است و یک دوست وفادار و هم یک همسر نمونه.
سازمان فضایی ایران همزمان با شب شهادت مولای متقیان، اولین تصویر ماهواره خیام از حرم مطهر امام علی(علیه‌السلام) در نجف اشرف را منتشر کرد.
دلشاد تهرانی به مفهوم و نگاه اصلاحی امام علی (ع) نسبت به «تبعیض» اشاره کرد و گفت: تبعیض ظلمی است که حکومت را از درون مانند خوره می‌خورد، سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند، مردم را مایوس می‌کند، توانمندان را کنار می‌زند، ناتوانان را جلو می‌آورد و دارایی‌های عمومی را به غارت می‌برد بنابراین تبعیض بزرگترین ظلم است.
تمام هنر امام در همین معنا بود. امام از یک شهرستانی بلند شد و درس خواند و یک حکومت ۲۵۰۰ ساله را کنار زد و خودش حکومت جدیدی را تأسیس کرد؛ وقتی نگاه کنید یکی از شخصیت‌های موفق تاریخ است. عامل موفقیت امام، جدای از ایمان به خدا، یک چیز بیشتر نیست و آن هم «اعتماد به مردم» بود؛ که عامل موفقیت ما هم هست.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
هشتم اسفند ماه در پاریس یکی از مهم‌ترین مراسم‌های فوتبال جهان برگزار می‌شود و جوایز بهترین‌ بازیکنان مرد و زن جهان در سال ۲۰۲۲ از نگاه فیفا، اهدا می‌شود.
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: خروج از NPT ما را جزو کشور‌های نافرمان در نگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار می‌دهد و این نافرمانی باعث می‌شود که پرونده ما از آژانس به شورای امنیت برود و این شورا همان تحریم‌های پیش از سال ۲۰۱۵ علیه ایران را بازگرداند.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
خانواده لیونل مسی، ستاره آرژانتینی برای دیدن بازی استرالیا و آرژانتین وارد ورزشگاه احمد بن علی جام جهانی شدند.
اینکه چطور حالا در عرصه ورزش هم نام آسیه باکری به میان آمده و به صحبت‌های او ارجاع داده می‌شود، مربوط به اتفاقات اخیری است که رخ داده؛ یکی واکنشش به حرف‌های رائفی‌پور و کامنت علی کریمی برای او و دیگری داستان مسابقه الناز رکابی در فینال رقابت‌های سنگ‌نوردی آسیا.
عنوان شده که با توجه به اهمیت «ایرانیزه» شدن نیمکت تیم‌های ملی و البته با توجه به حضور دو رقیب ژئوپلیتیکی در گروه جام جهانی، نگاه سیاست‌مداران ایرانی نه کارلوس کی‌روش بلکه متوجه مربی ایرانی است. اینجاست که برای چندمین بار دوباره اسم علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، به میان آمده و از او به‌عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی در جام جهانی یاد می‌شود.
علیرضا بیرانوند در اراک و در مصاف با آلومینیوم هم دروازه اش را بسته نگه داشت تا زمان بسته ماندن دروازه اش به 270 دقیقه برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ