رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نگاه و رویکرد فنی و علمی می‌تواند از تعطیلی و رکود فعالیت‌های معدنی گیلان جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
عباسی تاکید می‌کند: «شورایعالی شهرسازی و معماری یک مجموعه تخصصی و قانون‌گذار است. این شورا اختیاراتی دارد که از حضور مقامات عالی‌رتبه کشور بهره‌می‌برد؛ بنابراین شورایعالی نگاه فنی به موضوعات دارد. البته ممکن است در نگاه فنی خود دچار تشخیص اشتباه و خطا شود، اما آنچه که ما شاهد آن هستیم رویکرد شورایعالی صرفاً رویکرد تخصصی است.»
سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری امروز خود درباره انتقادهای مهدی طارمی دقایقی به صحبت پرداخت.
آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
به ما گفته شده است که نگاه کردن به قلب شبکه‌های هوش مصنوعی از نظر ساختاری و فنی ناممکن است. با این وجود، واقعیت آن است که شبکه‌های هوش مصنوعی مخلوقات ما هستند به همان اندازه که آثار آسیموف با کاغذ و جوهر نوشته شده و متعلق به شخص او بودند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل این موضوع با همکارانم در سازمان انرژی اتمی به جمع بندی و توافق برسد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: انشاالله در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. خیلی لازم به جهانی شدن این تیم است.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی، نگاه جدی و ویژه ای هم به دومین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی مصر دارند.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی، نگاه جدی و ویژه ای هم به دومین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی مصر دارند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
بررسی دلایل شكست ميزبان علاوه بر بعد فنی، از بعد دیگری نیز در شبکه‌های اجتماعی بررسی سد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در این خصوص بین آقای اسلامی و گروسی اتفاق نظر وجود دارد و امیدواریم که آژانس با نگاه فنی و بر اساس آنچه که در روزهای اخیر توافق کردیم نسبت به حل و فصل برخی اتهامات که از طرف آژانس مطرح شده است، از مسیر همکاری‌های فنی اقدام کند.
فرنگی کاران مدعی پس از تغییر سرمربی تیم ملی چشم انتظار تصمیمات و مصوبات کادر فنی جدید هستند تا بر خلاف گذشته در قالب یک چرخه انتخابی عادلانه به حقشان برسند.
حضور عزیزبک آمانوف در دقایق آخر بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، باعث شد تا نگاه کادر فنی آبی‌ها نسبت به این بازیکن تغییر کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در ارتباط با همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس، ایران هم عضو آژانس و هم عضو موافقتنامه جامع پادمانی آژانس است. همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس همواره همکاری‌های مثبت و رو به جلو بوده است و ما به آژانس به عنوان یک سازمان فنی و تخصصی در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای نگاه می‌کنیم.
این ولوله‌ای که در بین قشر فنی ومتخصص کشور برای مهاجرات به اقصی نقاط دنیا افتاده است، بزرگترین تهدید علیه ایران است.
پرسپولیس در هفته چهارم با عبور از سد صنعت نفت بهترین تیم فنی از نگاه سایت آنالیز یازده لقب گرفت. با گرفتن نمره 7.2 از 10.
می‌توان این نگاه از سوی مورایس را اینگونه برداشت کرد که او خود را از نظر فنی بالاتر از همه مربیان ایرانی لیگ می‌داند که البته این موضوع چندان دور از واقعیت هم نیست.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ