عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: نگاهی به ادوار مختلف انتخابات به خوبی نشان می‌دهد که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها، سیاسی و جناحی عمل نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد.
حقوقدان عضو پژوهشکده شورای نگهبان گفت: در مسیر ایجاد تمدن اسلامی، اهمیت شورای نگهبان در نظارت شرعی بر قانون‌گذاری که باید منجر به بسط ولایت الهیه در جامعه اسلامی شود بر کسی پوشیده نیست.
با توجه به فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان، سوابق اعضای فعلی شورای نگهبان و فرایند انتخاب آنان را مورد بررسی قرار دادیم.
یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه با نگاه به آینده چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خرمشهر یک شهر ملی است و باید برای رفع مشکلات آن نگاه ملی حاکم شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب با نگاه ابزاری و کالایی به زن، علی‌رغم آنکه همه حرفش این بود که می‌خواهد به زن آزادی دهد، اما در عمل او را به اسارت کشید.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی‌توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی‌توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند.
یک زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر در این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس دست به اعتصاب غذا زد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: علی‌رغم نگاه مثبت دولت به شوراها، شاهد کاهش ۱۵ درصدی بودجه این شورا بوده‌ایم که با تعاملاتی که با مجلس شورای اسلامی داریم، امیدواریم این نقیصه رفع شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به موضوع زنان سیاسی نگاه می‌کند و موید این مسئله آن است که زندان‌های این کشور مملو از زنان است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به موضوع زنان سیاسی نگاه می‌کند و موید این مسئله آن است که زندان‌های این کشور مملو از زنان است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید مسکن یکی از گام های مثبت مجلس یازدهم در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه به ویژه جوانان بود اما امروز مجلس از روند کندی اجرای این قانون گله مند است.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم توجه جدی تر دولت به پروژه قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد در جهت خدمت رسانی به زائران نگاه ملی می‌طلبد.
الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قطعاً مسائل اخیر، مسائل مهمی است؛ لکن باید آنها را درست و دقیق تحلیل و بررسی کرد و اسیر نگاه رسانه‌ای دشمن نشد. ما حتماً از رنجیدن بعضی از دانشجویان و اساتید محترم ناراحتیم و شکوفایی و آسایش جامعه علمی خواسته همیشگی ماست.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دنبال آن است که تا جای ممکن دلار را از چرخه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری خود با یکسری از کشورها خارج کند.
رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش تعاون از نظر وضع قوانین بسیار غنی است، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور با نگاه ویژه به بخش تعاون تدوین می‌شود.
غایت فعالیت شورای نگهبان انجام یک نظارت موثر است و در این فعالیت علمی تلاش شود پیشنهادهایی ارائه گردد که بتوانیم این نظارت موثر را بهتر و با دقت بیشتر انجام دهیم. در واقع این چتر فناوری اطلاعات با همان نگاه اولویت‌ها باید گسترده شود و این کار لازم و مهم در معنای وسیع فناوری اطلاعات انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ