معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهت گیری های پراکنده و غیرمنسجم در طول برنامه و نبود نگاه کل نگر به حوزه فناوری و نوآوری در کشور و مشخص نبودن اولویت های فناورانه از مهمترین آسیب های لایحه برنامه هفتم توسعه در این حوزه است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
قانون برنامه توسعه یک نوع آینده نگاهی و آینده نگری دولت‌ها را نشان می‌دهد. قانون برنامه توسعه هم باید یک چشم‌انداز داشته باشد و هم باید از یک مدل توسعه تبعیت کند. ما اکنون نمی‌دانیم که چه مدلی از توسعه مدنظر نویسندگان برنامه هفتم توسعه بوده و استنادات آن به آن مدل توسعه چیست؟ عجیب این است که مقامات مصاحبه‌های زیادی می‌کنند و در آن از انواع مدل‌ها صحبت می‌کنند. اما گویا مدل مطرح شده در برنامه توسعه موجود جنبه محرمانگی دارد و گویی نباید افشا شود!
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدراسیون به رده پایه برمی‌گردد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس می گوید که رئیس جمهور و معاون اول به امر ورزش نگاه ویژه ای داشته اند.
رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت به منظور بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.
برنامه «ورزش از نگاه ۲» همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی مجدداً شروع به فعالیت می‌کند.
با شروع جام جهانی برنامه قدیمی شبکه دو دوباره به کنداکتور این شبکه باز می‌گردد.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید در جای جای برنامه هفتم توسعه به موضوع پیشگیری نگاه جدی تری داشته باشیم.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دنبال آن است که تا جای ممکن دلار را از چرخه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری خود با یکسری از کشورها خارج کند.
رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش تعاون از نظر وضع قوانین بسیار غنی است، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور با نگاه ویژه به بخش تعاون تدوین می‌شود.
در آستانه ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس، نگاه آسیب شناسانه به اسناد بالادستی توسعه کارآفرینی در ایران نشان دهنده عدم موفقیت موارد مندرج در برنامه های ۵ ساله بوده است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در تلاش هستیم تا در برنامه هفتم توسعه حوزه مالیات را دقیق ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ