دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
لوچیانو اسپالتی سعی می‌کند به جنبه‌های مثبت نگاه کند و می‌گوید که تساوی با سالرنیتانا فقط به ناپولی اجازه می‌دهد تا لذت بیشتری از قهرمانی در سری A ببرد.
«سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: امروز در مجلس حاضر شدم و رییس جمهور هم در مورد استیضاح صحبت کرده و نکاتی را ارائه کردند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به نگاه مثبت مجلس به واردات خودروهای کارکرده، انتظار می رود با تصویب سریع لایحه و تدوین آیین نامه اجرایی در دولت، تا یک ماه آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
شریعتمداری نوشت: باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آن‌ها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است!
ژاوی، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: علی‌رغم نگاه مثبت دولت به شوراها، شاهد کاهش ۱۵ درصدی بودجه این شورا بوده‌ایم که با تعاملاتی که با مجلس شورای اسلامی داریم، امیدواریم این نقیصه رفع شود.
خزعلی گفت: اینکه ما معتقد به تساوی زن و مرد نیستیم به این معنی نیست که ما خواهان تبعیض هستیم بلکه علاوه بر نگاه مساوی باید امتیازات و نگاه ویژه برای زن دیده شود. همچنین اسم این امر را تبعیض مثبت نمی‌گذاریم، چون خودش بار منفی و نگاه نقص داری دارد و تحقیر آمیز است.
بسیاری از افراد در طول زندگی خود منفی گرا بوده و به همه چیز با دید شک و تردید نگاه می‌کنند در مقابل گروهی نیز دچار مثبت گرایی مفرط بوده و به همه چیز خوشبین هستند. هردوی این شرایط می‌تواند تصمیمات آن‌ها را دچار مشکل کرده و این افراد را در زندگی را با دشواری مواجه کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان از بسیاری جهات به سود کشتی ماست و باید با نگاه مثبت به آن نگریست.
سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی ۴۳ سال گذشته گفت: در ۴۳ سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمار‌های بین‌المللی و مقایسه شاخص‌های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می‌دهد علی‌رغم وجود برخی نارسایی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی‌های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.
امام جمعه اهواز گفت: برخی مسئولان از آمادگی مذاکرات می‌گویند. البته نگاه آن‌ها مثبت است، اما چه دیده‌اید که برای مذاکرات اعلام آمادگی می‌کنید؟
سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: ما از ۲۵ کشور عضوی که به اشکال مختلف از این قطعنامه حمایت نکردند و به آن رای مثبت ندادند، تشکر می‌کنیم و بی تردید اقدام آمریکا از نگاه ملت بزرگ ایران و در محکمه قضاوت وجدان‌های بیدار و دولت‌های مستقل جهان محکوم و غیرقابل قبول است.
درگیری لفظی بین لیونل مسی و لوئیس فن خال در پایان بازی آرژانتین و هلند بسیار خبرساز شد ولی شب گذشته خبری از تنش بین مسی و مربی حریف نبود.
نماینده مردم مرودشت در مجلس افزود: «درخصوص همین موضوع، چند روز قبل در حوزه انتخابیه خود در مجالس مختلف، مسجد و برنامه‌هایی که با مردم به صورت مستقیم صحبت کردم، به نظرم اتفاقا جامعه نسبت به چنین مسائلی نگاه مثبتی دارد و آن را باز دارنده می‌داند؛ دست‌کم در افرادی که من با آن‌ها ارتباط داشتم چنین بود.»
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید مسکن یکی از گام های مثبت مجلس یازدهم در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه به ویژه جوانان بود اما امروز مجلس از روند کندی اجرای این قانون گله مند است.
«کسانی که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبدِ سیاست‌های روسیه گذاشته بودند و فکر می‌کردند که جنگ اوکراین و نیاز غرب به نفت و گاز در فصل زمستان سبب می‌شود که اروپا و آمریکا در مواضع خود در قبال ایران تعدیل‌هایی را انجام دهند و امتیازاتی را به کشورمان بدهند و درست به همین دلیل نیز سیاست صبر را پیشه کردند، اکنون می‌بینند که اساسا این نوعِ نگاه هیچ دستاورد مثبت و قابل ذکری را برای ایران به همراه نداشته است. روسوفیل‌های داخلی باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسوولیت خود را بپذیرند.»
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در ارتباط با همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس، ایران هم عضو آژانس و هم عضو موافقتنامه جامع پادمانی آژانس است. همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس همواره همکاری‌های مثبت و رو به جلو بوده است و ما به آژانس به عنوان یک سازمان فنی و تخصصی در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای نگاه می‌کنیم.
حجت الاسلام حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت: دولت محترم ظرفیت دیپلماسی و همکاری منطقه‌ای با همسایگان را در دستور کار خود قرار دهد و البته شاهد هستیم که در کوتاه مدت از این رویکرد داریم بهره مند می‌شویم و در آینده بیشتر خواهد شد. خوشبختانه موفق شدند توازنی را در ارتباط بین المللی ایجاد کنند. قبلا حواس‌ها به غرب بود و الان نگاه به شرق و منطقه در حال تقویت است. تراز ما در شانگ‌های و مثبت شدن تراز تجاری مان با این کشور‌ها از این جمله است.
رصد معاملات بازار توافقی در پنجمین روز هفته نشان از تداوم نوسان کاهشی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی دارد. این در حالی است که این روزها، نگاه فعالان بازار به مذاکرات احیای برجام و اخبار مثبت آن است. موضوعی که باعث شده، تقاضای هیجانی در بازار مشاهده نشود.
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی در دیدار با انگلیس از جو و اتمسفری که ایجاد می‌شود استفاده کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غالب زنان ایرانی نسبت به حجاب و عفاف نگاه مثبت و اعتقادی راسخ دارند، البته فراتر از بحث اعتقادی، حجاب یک الزام قانونی است.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ