۲پل آجری در محله کن سندی معتبر برای نشان دادن قدمت و هویت تاریخی این محدوده است. هنوز اهالی محله کن خاطرات بسیاری از پل قاجاری و پل محمدعلی کنی به یاد دارند. به گفته تهران‌شناسان و اهالی میراث فرهنگی، پل تاریخی کن، تنها پل قدیمی تهران است که سازه آجری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اولیه استقلال در بازی دیروز از نفراتی تشکیل شده بود که پارسال هم در این تیم بودند.
برخلاف بازیهای فصل گذشته، خبری از گروه پرتعداد لیزر اندازها در استادیوم یادگار نبود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
هافبک الوحده تنها بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب است.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی بعد آغاز می‌شود.
ورسک تنها پل ارتباطی بین دو رشته‌کوه صعب‌العبور است که سال‌ها از زمان ساختش می‌گذرد. کارگران و مهندسان زیادی به مدت پنج سال برای ساخت این پل ۲/۷۳ متری زحمت کشیده‌اند.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، برای اردوی پیش فصل به آمریکا رفته اما با این تیم تمرین نمی‌کند.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.
مجتبی محرمی هیچ علاقه‌ای به صحبت در مورد پرسپولیس و مسائل روز فوتبال ایران نداشت.
اریک بایناما در لیگ بیست و سوم هم به همکاری خود با آبی‌پوشان سیرجانی ادامه خواهد داد.
اینتر قرارداد جدید و بهتری را با نایکی امضا کرده است.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
آسیاب «والی» حوالی پل چوبی در خیابان امامی قرار دارد. تنها آثار به‌جای مانده از این آسیاب دیوار آجری بلندی است که دری ندارد و آن سویش پیدا نیست. آسیاب والی پشت همین دیوار است، اما حتی اگر پشت دیوار را هم می‌دیدید، از آسیاب خبری نبود. عمارت ساختمان مربوط به دوره قاجار است که در پایان دهه ۷۰جزو آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
امروزه از خانه باغ بسیار بزرگ معروف به پارک مختارالسلطنه که در چهارراه مختاری، در محدوده پایین دست پل امیر بهادر تا حوالی میدان راه آهن قرار داشت تنها نام خیابان مختاری باقی مانده است، اما ضرب‌المثل ماست‌ها را کیسه کردن به صاحب این خانه ارتباط دارد.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
آبشار تخت چو، آبشاری در آمازون ایران است. آیا می دانید آمازون ایران کجاست؟ تخت چو یا تخت چان منطقه ای در شهرستان پلدختر، یکی از شهرهای تاریخی استان لرستان است که سرزمینی بکر و دیدنی است. پلدختر در زمان امپراطوری ساسانیان، بواسطه موقعیت جغرافیایی اش یکی از شهرهای مهم و استراتژیک بود. در این شهر پل های ارتباطی زیادی وجود دارند که اکثر آنها متعلق به همین دوران هستند. نام شهر پلدختر نیز از یکی از بزرگترین پل های آن زمان یعنی پل دختر گرفته شده است که در حال حاضر تنها چند پایه ستون از این پل تاریخی باقی مانده است.
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به نام خیابان کریمخان زند نامگذاری شده است. در این خیابان یک پل رو گذر به همین نام نیز وجود دارد.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
شبکه ان دی تی وی هند اعلام کرد که به دنبال سقوط یک پل متعلق در شهر موربی ایالت گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ