اریک بایناما در لیگ بیست و سوم هم به همکاری خود با آبی‌پوشان سیرجانی ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که تسلیحات هسته‌ای تنها پاسخ ممکن به‌برخی تهدیدهای خارجی علیه امنیت این کشور به‌شمار می‌آید.
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد ادعای غربی‌ها مبنی بر اینکه منابع آزاد شده تنها صرف خرید مواد غذایی می‌شود، گفت: ممکن است ادعایی را در این زمینه مطرح کنند، اما مهم این است که این پول متعلق به ملت ایران بوده و پس از آزادسازی در اختیار ایران قرار می‌گیرد.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
زهره الهیان عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ریاست کمیته حقوق بشر، ریاست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد و ریاست فراکسیون طب سنتی را در مجلس یازدهم در کارنامه دارد.
رافائل سیلوا امیدوار است با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل مس رفسنجان به مانند بازی رفت نقش پررنگی در کلین‌شیت احتمالی ایفا کند.
دروازه بان باتجربه تیم فوتبال پیکان همواره رابطه صمیمانه ای با خارجی های تیمش دارد.
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان با ایجاد حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی در بانک صادرات ایران، از سود سرمایه‌گذاری و مزایای طرح نوین تسهیلاتی این بانک استفاده کنند.
نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در سخنانی تاکید کرد که این کشور نیازی به نظامیان بیگانه ندارد و تنها خواهان بهره مندی از کمک نیروهای مستشاری است.
مدیرعامل استقلال می گوید که او مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و تنها منتظر تأیید نهایی ساپینتو است.
تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دنبال تقویت خط حمله خود است.
می‌توان گفت هدف این بازیکن خارجی بنجل از این اقدام ، تنها ضربه زدن به استقلال بوده و در آن ردپای انتقام از نیمکت نشینی و سکونشینی دیده می‌شود. به همین خاطر برخورد جدی و محکم مدیران باشگاه با او امری واجب است.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی، مشکلی با حضور مربیان خارجی ندارد اما ...
بازیکن خارجی استقلال که به قول برخی پیشکسوتان آبی تنها برای سلامتی خودش در استقلال تمرین می‌کند، باز هم در استقلال باقی ماند و از لیست تیم خارج نشد!
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: شهیدسلیمانی نه تنها یک نظامی با استعداد و توانا بود، بلکه وجوه دیگر شخصیتی او هم بارز بود و در عین حال یک دیپلمات بود.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
دبل گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس هفتمین گل بازیکنان خارجی در تاریخ دربی بود.
تیم مدیریتی پرسپولیس شاید تنها در انجام یکی از موارد درخواستی یحیی گل محمدی در ابتدای فصل با ناکامی مواجه شد که آن هم مربوط به انجام اردوی خارجی این تیم در پیش فصل بود.
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: تنها یک شرکت دانش بنیان ایرانی واکسن آنفلوآنزا تولید کرده که از نوع نوترکیب است و امکان تامین نیاز کشور را دارد.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: هیچ شهوتی برای رفتن به سفرهای خارجی در شهرداری تهران وجود ندارد و تنها در صورت الزام این سفرها انجام می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام قدرتمندی است و پایه‌های بسیار مستحکمی دارد که برآمده از مردم است. در حالی‌که ما به یک سری اصول به عنوان پایه اعتقاد داریم و باید متناسب با آن بازخورد دریافت کنیم و در جاهایی که نیاز به اصلاح دارد اصلاح کنیم؛ چه در حوزه تنقیح و چه در اجرا و مواضع.
مدیر تیم تراکتور اعتقاد دارد که تنها چاره برای واقعی کردن موفقیت ها و قهرمانی ها VAR است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ