ورسک تنها پل ارتباطی بین دو رشته‌کوه صعب‌العبور است که سال‌ها از زمان ساختش می‌گذرد. کارگران و مهندسان زیادی به مدت پنج سال برای ساخت این پل ۲/۷۳ متری زحمت کشیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- پرترافیک ترین محدوده آزاد راه تهران -کرج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و برای رفع گره ترافیکی در محدوده پل فردیس تا پل کلاک تعریض شد.
مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
پل پوگبا که برای زیارت خانه خدا راهی عربستان شده مذاکراتی هم با مدیران باشگاه الاتحاد داشته است.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت، از ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل کلاک خبر داد.
پل طبیعت به مناسبت ۲۴ خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون به رنگ قرمز در می‌آید.
یک پل در حال ساخت بر روی رودخانه گانگا در ایالت بیهار در شرق هند روز یکشنبه فروریخت، اما گزارشی از تلفات انسانی اعلام نشده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
همزمان با روز جهانی «ام اس» و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
همزمان با هشتم ماه می‌و برابر با ۱۸ اردیبهشت که به نام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است، برج آزادی و پل طبیعت به پاس خدمات سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر به رنگ قرمز درآمد.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان درمحورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزاد راه‌های قزوین –کرج محدوده پل فردیس، خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برداشتن پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، این اقدام نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر سویا انتقاد کرد.
همزمان با رویداد جهانی «ساعت زمین»، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافران پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی پلمب و بسته شد.
احمدی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه ۲ آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره‌ای پرحجم گزارش شده است.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید هرچه زودتر برای خرید لائوتارو مارتینز اقدام کند.
برادر پوگبا که به اتهام اخاذی از او در زندان بود، به صورت مشروط آزاد شد.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
میزان نوشت: با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ