معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی گفت: ۹۴ درصد از بودجه دانشگاه‌ها صرف تأمین حقوق و دستمزد می‌شود و ۳ درصد به پژوهش تخصیص می‌یابد که البته آن هم محقق نمی‌شود،
قزوین- رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه تنها ۱۱ درصد اراضی کشور قابل کشت است، گفت: از ۱۶۵ میلیون هکتار از اراضی کشور تنها ۱۸ میلیون هکتار آن قابل کشت است.
رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
در دی‌ماه سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳.۲ درصد این چک‌ها وصول شده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تنها ۱۶ درصد از حجم آب سد دوستی مورد استفاده و حجم عادی مخزن بزرگترین سد استان (دوستی) یک هزار و ۲۵۰ میلیون مترمکعب است.
تازه‌ترین نظرسنجی موسسه گالوپ حاکی از آن است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، کمتر از یک درصد از مردم آمریکا، روسیه را معضل اصلی این کشور (آمریکا) می‌دانند.
برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است.
حجت‌الاسلام طائب افزود: سخن از رفراندوم پاس گل به آمریکا و اسرائیل است، نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دهیم و یا بخواهیم پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و یا بی‌معنا کنیم.
در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره کنگره آمریکا، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثریت مردم این کشور به کارایی دموکراسی بدبین هستند.
متاسفانه شکافی میان دانشجویان و جامعه ما رخ داده است. بخشی از اتفاقات اخیر به دلیل هیجانات بوده‌اند. این رفتارها در فضای دانشگاه عادی نیست. شکل ناسزاگویی، خشم و نفرت یک امر عجیب است. این افراد با کسانی که میل به تجزیه ایران دارند، همسو و همسنگر هستند.
با قانون جدید چک روز به روز آمار چک های برگشتی کاهش را نشان می دهد.
استفاده تنها پنج درصد از مردم از یارانه پنهان انرژی
یک نماینده مجلس گفت: برابر دیدن تمام مشترکان خانگی، عدالت را محقق نمی کند در حالی که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی به عدالت نزدیک تر است.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: در نتیجه غفلت چند ساله در حوزه تامین برق پایدار برای صنایع و معادن استان، تنها ۴۳درصد برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان تامین می‌شود.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی با پیش کشیدن بحران غذایی در آفریقا به دنبال منافع خود بودند.
شیراز- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تنها ٣٠ درصد از برنامه ششم توسعه محقق شد.
معاون وزیر صمت گفت: از اول شهریور تا آخر آبان ۴ گروه کالایی صادراتی به قطر که یکی از آنها خشکبار است، تنها ۷۰ درصد تعهد ارزی خواهند داشت و مدت بازگشت ارز نیز ۶ ماه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ