حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به نام خیابان کریمخان زند نامگذاری شده است. در این خیابان یک پل رو گذر به همین نام نیز وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اف سی-۳۱ هواپیمای رادارگریز چینی است که بر خلاف اف -۳۵ که تنها یک موتور دارد، دو موتور توربوفن پس سوز خواهد داشت.
این کشف مجدد نه تنها نشان دهنده یک پیروزی برای حفاظت است، بلکه بر اهمیت نظارت مستمر و حفاظت از گونه‌های در معرض تهدید نیز تأکید می‌کند. این امر بر نیاز به بررسی‌های جامع و استراتژی‌های حفاظتی برای اطمینان از حفظ موجودات منحصر به فرد و در خطر انقراض تأکید می‌کند.
تصویر این هفته‌ی تلسکوپ فضایی هابل متشکل از دو تصویربرداری مختلف است که با هم ادغام شده‌اند. این ستاره که BD+۱۷ ۲۲۱۷ نام دارد بر روی پس زمینه‌ای از کهکشان نامنظم Arp ۲۶۳ می‌درخشد.
این خودرو تنها یک دستگاه و سال ۱۹۲۸ در بریتانیا تولید شد. پیشرانه آن ۹۲۵ اسب بخار خروجی داشت و برای جعبه دنده نیز از یک مدل ۳ سرعته استفاده شد.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
این تنها برداشت جونو از رعد و برق در مشتری نبود، در واقع این فضاپیما ضربات زیادی را در جو ضخیم مشتری مشاهده کرده است که به دانشمندان کمک می کند تا تشخیص دهند که رعد و برق در غول گازی کاملاً شبیه به آن چیزی است که در اینجا روی زمین می بینیم.
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
گمان می رود این الماس های سیاه بین 2.6 تا 3.8 میلیارد سال قدمت داشته باشند و تاکنون تنها در برزیل و جمهوری آفریقای مرکزی یافت شده‌اند.
سحابی سه تکه که M۲۰ نیز نامیده می شود، تنها حدود ۳۰۰,۰۰۰ سال سن دارد و یکی از جوان‌ترین سحابی‌های نشری شناخته‌شده است.
این پهپاد‌ها نه تنها قادر به شناسایی و ردیابی اهداف نظامی هستند، بلکه همچنین می‌توانند خود را حین پرواز دوباره آموزش داده و با ماموریت‌های جدید انطباق دهند.
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
محصول جدید شیائومی از برند Mijia یک تردمیل هوشمند است که تنها 40 کیلوگرم وزن داشته و همانند یک لپ تاپ به‌طور کامل تا می‌شود.
پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی تنها یک پیروزی برابر نساجی در قائمشهر می‌خواهد.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
تصاویر به جا مانده از دوره قاجار نه تنها به ما اطلاعاتی از نحوه پوشش، آیین و رسوم و زندگی مردمان آن دوره می‌دهد که در مواردی که تصاویر با کیفیت بیشتری وجود دارد، حتی می‌شود از تصاویر به وضعیت سلامت و وجود بیماری‌های مختلف در مردمان آن دوره پی برد.
ویلای نبش خیابان هشتم بخارست در حال تخریب است. دیرزمانی این گونه بنا‌ها هویت معماری مدرن تهران بودند و امروز با از دست دادن و عدم مستندنگاری علمی آنها، شاید تنها افسوس و دلسردی برای شهروندان شهر باقی می‌ماند.
تنها عضوی که یک فرد زنده می‌تواند به کسی اهدا کند، کلیه و ریه است. به جز کلیه، هر فرد زنده‌ای اگر بخواهد هر عضو کامل خودش را اهدا کند، فوت می‌کند.
این کروکودیل در مقایسه با لولونگ که در فیلیپین اسیر است، تنها ۷ سانتی‌متر کوتاهتر است. لولونگ در سال ۲۰۱۱ گرفتار شد و با ۶ متر و ۷ سانتی متر طول از بینی تا دم، بزرگترین تمساح ثبت شده است.
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد و نوشت که همه عکس‌هایی که تاکنون از امیر دیده‌اید نادرست بوده و عکس واقعی امیرکبیر این تصویر است.
هواپیمای کریس رونالدو که فروخته شده 10 نفر ظرفیت دارد و تنها 250 فروند از آن نوع تولید شده است.
قایدی که با هزینه زیادی به استقلال بازگشته است با زدن تنها یک گل تا اینجای فصل از رقابت‌های لیگ برتر آمار بسیار ضعیفی از خود بجا گذاشته است.
براساس آخرین تصویر ماهواره‌ای از این دریاچه که توسط سازمان فضایی ایران منتشر شده، مساحت دریاچه ارومیه از آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا آذر ماه سال جاری بیش از ۱۵۰۰ کیلومترمربع کاهش داشته و به ۵۳۰ کیلومتر مربع رسیده است!
براساس آخرین تصویر ماهواره‌ای از این دریاچه که توسط سازمان فضایی ایران منتشر شده، مساحت دریاچه ارومیه از آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا آذر ماه سال جاری بیش از ۱۵۰۰ کیلومترمربع کاهش داشته و به ۵۳۰ کیلومتر مربع رسیده است!
خبرورزشی نوشت: سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد داشت در تیم ملی تنها و غریب بود و هیچ پشتوانه ای نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ