ژان لوگ گدار از از پیشگامان موج نوی سینمای فرانسه در نود و یک سالگی بدرود حیات گفت؛ رویدادی که موجی از واکنش‌ها را در سراسر جهان در پی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلفرد ژان باتیست لومر، موسیقیدان نظامی فرانسوی، که معاون دسته موزیک هنگ اول سربازان گارد بود، سال۱۲۴۷ خورشیدی به ایران آمد. او به دانشجویان بخش موسیقی دارالفنون آموزش می‌داد. نخستین آهنگ سلام رسمی ایران، ساخته اوست، همچنین گفته می‌شود نخستین سرود ملی ایران را در ١٢۵٢ خورشیدی به لومر سفارش دادند تا بسازد.
ژان نوئل بارو وزیر دیجیتال فرانسه وارد تنش میان اتحادیه اروپا و توئیتر شده و در همین راستا تهدید کرده دسترسی به شبکه اجتماعی را مسدود می کند.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
«ژان دو باری» تنها فیلم کن نیست که با حمایت عربستان روبه‌رو شده است. در یک گزینش رسمی و واقعا چشمگیر برای جشنواره فیلم دریای سرخ و طرح‌های مالی مختلف آن، دو فیلم بخش رقابت اصلی شامل «چهار دختر» ساخته کوثر بن هنیه کارگردان تونسی و «بانل و آداما» ساخته فیلم‌ساز سنگالی، راماتا تولایه سای، هم از طرح‌هایی هستند که عربستان از آنها حمایت کرده است.
ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون فرانسه پس از ۳۶ سال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
ژان پی‌یر، این مسمومیت‌ها را محکوم کرد و خواستار انجام تحقیقات مستقل و معتبر در این باره و همچنین پاسخگویی عاملان آن شد.
طی دو سال گذشته و در میان گزارش‌های متعدد مبنی بر سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی در کلیسای لهستان، واتیکان چندین مقام عالی رتبه کلیسا را به دلیل پنهان‌کاری درباره این موضوع خلع لباس یا تحریم کرده است.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید گفت: می‌خواهم به مردم آمریکا بگویم که هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی یا موجودات فضایی بر فراز آمریکا وجود ندارد. می‌دانیم که نگرانی‌ها و سوالاتی در این خصوص وجود دارد، اما خیر، هیچ نشانه‌ای از فضایی‌ها یا فعالیت فرازمینی در حوادث اخیر وجود ندارد.
ژان کلود بلان که او را به عنوان یکی از بهترین مدیران لیگ یک می شناسند، از پاریس جدا شد.
ژان پیری، هافبک برزیلی، در سن 24 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید اوکراین ادعا کرد: مذاکره با روسیه تصمیمی است که در نهایت اوکراین باید بگیرد نه آمریکا.
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید مدعی شد از تلاش‌های دولت آلبانی برای پاسخگو کردن ایران در رابطه با حمله سایبری حمایت می‌کنیم.
ژان کلر تودیبو ممکن است امروز یا فردا از نیس راهی لسترسیتی شود و از انتقال او رقم قابل توجهی به بارسلونا خواهد رسید.
ژان پی‌یر گفت: همان‌طور که بار‌ها از این تریبون اعلام کرده‌ایم، ترجیح ما در این مسیر دیپلماسی است، اما باید دید که آیا توافق (احیای برجام) واقعاً قابل دستیابی است یا خیر. این چیزی است که ما برای آن کار خواهیم کرد؛ یک تلاش دیپلماسی.
ژان پی‌یر گفت: همان‌طور که بار‌ها از این تریبون اعلام کرده‌ایم، ترجیح ما در این مسیر دیپلماسی است، اما باید دید که آیا توافق (احیای برجام) واقعاً قابل دستیابی است یا خیر. این چیزی است که ما برای آن کار خواهیم کرد؛ یک تلاش دیپلماسی.
کارین ژان پی یر گفت: ما در این بازرسی‌ها دخالت نمی‌کنیم. به ما در مورد این بازرسی‌ها توضیح و اطلاع داده نمی‌شود و نقشی در آن‌ها نداریم.
راهکارهایی برای خنک‌ماندن در موج گرما
ساپینتو، خرید ژان کارلوس برزیلی را وتو کرد
ژان کارلوس: با پول استقلال بازنشسته می‌شوم!
ساخته ژان پیر مِلویل با بازی آلن دلون، یکی از آثار مهم در ژانر جنایی است که با تکیه بر اصول کلاسیک این ژانر و در عین حال، بهره گیری از پرداخت‌هایی که به نوعی امضای این کارگردان محسوب می‌شود، این فضا را به باورپذیرترین شکل ممکن پیش روی تماشاگر به تصویر می‌کشد.
ساخته ژان لوک گدار بر اساس رمان ثروت احمق‌ها از دولورس هیچنز محصول سال ۱۹۶۴ اثری مهم در موج نوی فرانسه محسوب می‌شود؛ روایتی از یک سرقت با فرمی متفاوت که تعاریف مرسوم از پرداخت سینمایی را دستخوش تغییر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ