ساخته ژان پیر مِلویل با بازی آلن دلون، یکی از آثار مهم در ژانر جنایی است که با تکیه بر اصول کلاسیک این ژانر و در عین حال، بهره گیری از پرداخت‌هایی که به نوعی امضای این کارگردان محسوب می‌شود، این فضا را به باورپذیرترین شکل ممکن پیش روی تماشاگر به تصویر می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
هنگامی که پای خود را روی پدال گاز امپاو فشار دهید، صدای غرش لذت بخش پیشرانه در کابین پخش می شود که البته این صدای طبیعی پیشرانه نیست بلکه سیستم صداسازی هوشمند است که حال و هوای اسپرتی را برای مالک خودرو ایجاد کند!
منهارت پرفورمنس تیونر بسیار مطرح آلمانی که ارتباطات نزدیکی با ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ ب ام و ئی ۳۰ ام رفته تا یک هیولای جدید را معرفی کند. این پروژه " ۳.۵ توربو ام اچ ۳ " نام دارد.
روستای سقالکسار در تمام فصول سال، زیبا است؛ اما به گفته بسیاری از گردشگران، فصل بهار و پاییز، بهترین زمان سفر به این منطقه به شمار می‌آیند. فصل بهار در سقالکسار با تصویری از درختان تازه جوانه زده، باران‌های گاه و بیگاه و عطر و بوی تازگی همراه است.
تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
باغ شاهزاده ماهان از باغ‌های تمام عیار ایرانی و یکی از بهترین باغ‌های شیب‌دار یا باغ–تخت به شمار می‌رود. از ویژگی‌های این‌گونه باغ‌های مطبق، نمایش بی‌نظیر و تماشایی آب به‌صورت پلکانی و در سطح‌های افقی و عمودی است.
روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.
در کابین هاوال شیائولونگ مکس کنسول جلو شرایط متفاوتی دارد و میزبان ۳ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که تمام عرض کنسول را به خود اختصاص داده اند.
به خاطر سیداحمد مدنی رسید که یک روستا با اراضی آبی مرغوب، خریداری کند و تمام شرب و مشارب و قنوات و زمین‌های بایر و دایر و تمامی مایتعلق و درآمد حاصل از مزارع را وقف امامزادگانی نماید که برخاک حاصلخیز قریه کند سفید آرمیده‌اند، که نه بخشند و نه فروشند و مرهون نسازند و از سه سال بیشتر اجاره ندهند.
وقتی صحبت از کوتاهی اندام می‌شود، دست‌های تی‌رکس تمام توجهات را به خود معطوف می‌کند. اما تک‌پنجه که کمی شبیه طاووس بی‌پیرایه به نظر می‌رسد، نقش مارمولک ظالم را بهتر بازی می‌کند: او به جای هر دست، یک پنجه ۳ اینچی دارد.
قیمت هاوال اچ ۶ جی تی در بازار‌های مختلف تفاوت دارد. اما نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک آن که بازهم تریم‌های متنوعی دارد از ۴۵ هزار دلار به بالا قیمت می‌خورد.
استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت‌های کابین شرایطی را ایجاد کرده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می‌اندازد.
از خانه نقلی که در آمدید، گنبد بی‌نظیر آقا بزرگ جلوی چشمتان است. از کوچه باریک پشت مسجد به سمت در ورودی می‌روید که از همان ابتدای ورودتان، شکوه و هیبتش را به رخ می‌کشد. تمام در وروی مسجد میخکوب است و به تعداد آیات قرآن در آن میخ وجود دارد. وقتی محمدشاه در راه سفر به اصفهان وارد کاشان شد، با ملا محمد نراقی معروف به «آقا بزرگ» - مجتهد بزرگ شهر - دیدار و به حاکم شهر دستور ساخت مسجد و مدرسه‌ای را داد که محل درس و بحث آقا باشد.
پژو آنقدر تغییر نکرد که این شرکت طراحی مجدد کامل لوگوی نمادین شیر خود را انجام داد. شیر تنومند از بین رفته است و به جای آن یک سپر جدید با علامت کلمه پژو و یک سر شیر تهاجمی (اما همچنان مینیمالیست) قرار دارد.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
درخت دارچین که بیشتر در هندوستان و چین می‌روید، جزو رده دولپه‌ای‌های جداگلبرگ می‌باشد و همیشه‌سبز است. گل‌های سفید مایل به زرد دارد، پوست آن را هم که قهوه‌ای‌رنگ است دارچین می‌گویند. از تمام قسمت‌های درخت دارچین بویی مطبوع استشمام می‌شود. دارچین بومی سری‌لانکا و جنوب هند است و پوست آن به عنوان ادویه استفاده می شود. در قرون وسطی از دارچین برای درمان سرفه، ورم مفاصل و گلودرد استفاده می‌شد. تحقیقات جدید نیز بر خواص و فایده‌ها پزشکی دارچین تأکید دارند. (ویکیپدیا)
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
، برای برانگیختن نوستالژی و گرفتن الهام برای بهترین استایل‌های عروسی، به دهه‌ها پیش رفتیم تا بهترین لباس‌های عروس سلبریتی‌های تمام دوران را بررسی کنیم.
حملات سازماندهی شده شهرک نشینان اسرائیلی در شهرک حواره در شهر نابلس که تمام شب به طول انجامید، شبی کابوس وار را برای فلسطینیان رقم زد.
با این که ریشه اکثر موجودات اساطیری در فکر، خیال و خلاقیت انسان‌هاست؛ اما برخی از آن‌ها با الهام از موجودات مختلف طبیعت به وجود آمده‌اند و به همین جهت انسان‌ها می‌توانند ارتباط بسیار بهتری با آن‌ها برقرار کنند؛ بنابراین ترس و هیجان عموما نخستین پاسخ بشر به شنیدن برخی داستان‌ها در خصوص موجودات افسانه ای‌ست!
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
آوانته خودرویی بود که به عقیده اکثر مالکانش، یک رفیق تمام عیار برای جاده محسوب می‌شود. این خودرو که هنوز هم بازار دست‌دوم گرمی دارد، در دو مدل دستی و اتوماتیک مونتاژ شده است و به دلیل استفاده از سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری بسیار خوبی دارد.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ