ژان نوئل بارو وزیر دیجیتال فرانسه وارد تنش میان اتحادیه اروپا و توئیتر شده و در همین راستا تهدید کرده دسترسی به شبکه اجتماعی را مسدود می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نظامیانش را از نیجر خارج نمی‌کند؛ ما تصمیمات کودتاچیان را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز که یک شهید و چندین زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.
فرانسه امروز در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
استرالیا با عبور از فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، برای تیم ملی زنان ایران خط و نشان کشید.
تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان راه یافتند.
فرانسه خبر حمله ارتش این کشور به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی را رد کرد!
باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
وزیر کشور فرانسه در توییتر اعلام کرد که فرد مجرم دستگیر شده است. همچنین شبکه تلویزیونی BFMTV نیز می‌گوید که مهاجم یک پناهجوی مرد اهل سوریه است.
فرانسه اعلام کرد استفاده «تفریحی» از TikTok، توییتر، اینستاگرام و سایر برنامه‌ها را در تلفن‌های کارکنان دولت به دلیل نگرانی در مورد امنیت ناکافی داده‌ها ممنوع می‌کند.
استانیسلاس گورینی وزیر خدمات عمومی فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اپ‌های تفریحی به اندازه کافی ایمن نیستند که توسط سرویس‌های دولتی مورد استفاده قرار گیرند و ریسکی برای حفاظت از داده‌ها به شمار می‌روند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص برخورد پلیس فرانسه با معترضان در این کشور در توئیتر نوشت: پلیس فرانسه با حقوق بشر بیگانه‌ است.
عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده در این منطقه که نشان دهنده رگه‌ای شهاب‌سنگ در آسمان است، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. انجمن شهاب سنگ آمریکا که اطلاعات مربوط به مشاهده این جرم آسمانی در ایالات متحده را جمع آوری و منتشر می‌کند، تصویری از این شهاب سنگ را پس از فرود در تگزاس به اشتراک گذاشت. این سازمان گفت که سه شهاب سنگ مختلف در تگزاس، فرانسه و ایتالیا طی سه روز به زمین برخورد کردند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار تصویری از دیدارش با وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت که در این دیدار پیرامون آنچه او «تهدید امنیت بین المللی ناشی از ادامه تشدید تنش‌های هسته‌ای ایران» نامید، بحث شد.
رحمان مصطفی اف سفیر جمهوری آذربایجان در فرانسه گفت: نمایندگان متجاوز ارامنه در فرانسه روز یکشنبه به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس یورش بردند. وی در توئیتر خود نوشت: متعصبان ارمنی مقیم فرانسه به سفارت آذربایجان حمله کردند. در عین حال، سفیر فرانسه خاطرنشان کرد، که دولت فرانسه به درخواست طرف آذربایجانی برای تامین امنیت نمایندگی دیپلماتیک بی توجهی کرده است.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «در تمامی گفت‌وگو‌‌های تلفنی آیت‌الله رئیسی با روسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، موضع قاطع ایشان این بود که فقط زمانی که ادعا‌‌های پادمانی حل و فصل و بسته شود، توافق نهایی قابل دست یافتن است.»
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز در پاسخ به توئیت مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشبرد امور عراق، درباره شرایط این کشور ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ