سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از تولید بازی مقدماتی قهرمانی آسیا از میزبانی قرقیزستان انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
بن چیلول به تمجید از اکسل دیساسی پرداخت که با همکاری هم توانستند تک گل چلسی مقابل لیورپول را بزنند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از هماهنگی نقشه ارزی و تجاری در حوزه تامین کالای اساسی تا پایان سال خبر داد.
رئیس مجلس صربستان با ورود به مجلس مورد استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی، غزه را مرکز مقاومت خواندند و افزودند: اما آن نقطه‌ای که دشمن را به زانو درخواهد آورد، منطقه ساحل غربی است که تاکنون پیشرفت‌های خوبی هم در این منطقه به‌دست آمده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.
عباس شعبانی با حکم شهردار تهران به سمت معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در پیامی تاکید کرد نقطه اتکای موفقیت، تحول و تغییر، معلمین هستند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقرر شد جلسات هماهنگی مجلس و مجمع به صورت مستمر برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در بازه های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
جلسه هماهنگی دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی میان دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در جریان است.
رئیس جمهور انسجام، وحدت و هماهنگی اجزای مختلف کشور را پیش‌شرط توسعه و تعالی دانست و بر اهتمام جدی دولت برای اجرای رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در این حوزه تاکید کرد.
نخست وزیر عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد. حساسیت این موضوع را بیش از همه، خود عراقی‌ها درک می‌کنند و دقیقا به همین دلیل است که «چارچوب هماهنگی شیعیان» (تشکل حامی اصلی السودانی) از سیاست‌های وی از جمله سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های بانک مرکزی حمایت می‌کند و قبل از همه با برخورد جدی بانک مرکزی علیه قاچاق ارز موافقت خود را اعلام کرد.
اولین نشست فنی تیمهای بانوان‌ و آقایان هاکی روی یخ کشورمان، اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی در محل اسکان تیمها برگزار شد.
شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک از توقف هماهنگی و عملیات مشترک با ائتلاف به سرکردگی آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
نخست وزیر عراق و محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
لوکادیا و دیاباته در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس به هماهنگی و درک متقابل بالایی نسبت به فوتبال یکدیگر دست پیدا کرده‌اند
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه مناطق آزاد منصوب شد
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال با رای صادره از سوی کمیته انضباطی در بازی با ذوب هم در کنار تیم نخواهد بود.
با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی منصوب شد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال، تکریم و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج در کشور انجام شده است.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ