رئیس مجلس صربستان با ورود به مجلس مورد استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوشان واترپلو ایران برای پیگیری تمرینات خود و برگزاری دیدارهای تدارکاتی به منظور آماده سازی جهت شرکت در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو بامداد امروز(چهارشنبه) راهی کشور صربستان شدند.
سرمربی تیم ملی واترپلوی صربستان از فرهنگ غنی ایران تمجید کرد.
اردوی مشترک تیم ملی واترپلو ایران با تیم دوم صربستان که در راستای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار شد، امروز به پایان می‌رسد.
اردوی مشترک تیم ملی واترپلو ایران با تیم دوم صربستان که در راستای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار شد، امروز به پایان می‌رسد.
وزیر جهادکشاورزی گفت:بخش قابل توجهی از کود فسفاته ایران از صربستان تهیه می‌شود و باتوجه به حجم بالای تولید اوره درایران آمادگی داریم ازطریق تهاتر، کود فسفاته را در ازای کود اوره مبادله کنیم.
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس صربستان روابط دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری را نیازمند ارتقا و توسعه بیشتر دانست.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
نخستین جلسه تمرینی اردوی مشترک تیم ملی واترپلو ایران و صربستان عصر روز گذشته (سه‎ شنبه) در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
صربستان برد و ایران را در جدول رده بندی جا گذاشت.
تیم ملی مینی فوتبال ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی با اروگوئه، برزیل و صربستان همگروه شد.
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان از توافق ایران وعربستان سعودی استقبال نمود و ابراز اطمینان کرد این امر منجر به تقویت مواضع جهان اسلام شود.
دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس در سرمای صربستان با یکدیگر ملاقات کردند.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق نوشت: آنگونه که بیانیه مشترک امروز چین وعربستان نشان می‌دهد، و بیانگر تصویری روشن از مواضع یکپارچه آمریکا و غرب است، چین هم به دیپلماسیِ جهانی بر علیه ایران پیوسته است.
رتبه تیم ملی ایران در بین 32 تیم شرکت کننده در جام جهانی مشخص شد.
شب گذشته دو دیدار جام جهانی 2022 قطر در شرایطی خاتمه پیدا کردند و داوران این دو مسابقه با اعتراض شدیدی مواجه شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور قانون موافقتنامه خدمات هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان را ابلاغ کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده، با امضای اسناد مهم همکاری در حوزه‌های مختلف در آینده نزدیک پایه‌های حقوقی روابط ایران و صربستان تقویت می‌شود.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار معاون وزیر دارایی صربستان، بر ضرورت گسترش همکاری‌های اقتصادی با میان دو کشور تاکید کرد.
رئیس پارلمان صربستان در دیدار معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: صربستان مصمم به توسعه و ارتقای روابط همه‌جانبه با ایران است و همکاری‌های پارلمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.
نمایندگان مجلس ایرادات لایحه موافقتنامه خدمات هوایی بین دولت ایران و صربستان را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان رفع کردند.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 در بلگراد، در غیاب روس ها با قهرمانی آمریکا و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 72 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد برای کشور میزبان ثبت شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ