معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با فساد و با اولویت قرار دادن مفسدان اقتصادی دانه درشت تاکید کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بر لزوم برگزاری پرشور مراسم امسال عاشورا و اربعین حسینی با حضور گسترده و میلیونی زائران داخلی و خارجی تاکید کرد.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر لزوم اجرای قانون و وصول یک درصد سهم فروش معادن برای حل مشکلات زبست محیطی نطنز تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن با عملیات روانی و سلطه رسانه‌ای سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما دارد، مسئولان و فعالان فرهنگی در جبهه جنگ نرم باید عملیات آفندی انجام دهند.
عضو شورای اسلامی شهر تهراب ر لزوم بهبود نظام پرداخت عادلانه و هماهنگ کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
در این بیانیه با اشاره به اینکه ریاض و قاهره بر لزوم تداوم هماهنگی در راستای حمایت از امنیت کشور‌های عربی تأکید دارند، آمده است: امنیت و ثبات سودان، بخش لاینفک امنیت ماست.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امروز «جهاد تبیین» روشن کننده بسیاری از مسائل برای جامعه مخاطب است، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ و فضای مجازی برای انتقال مطالب استفاده کرد.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب بر لزوم ادامه اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد از طریق سامانه فروش نان تاکید کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت: هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ