جلسه هماهنگی دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی میان دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
در جلسه هماهنگی دیدار هوادار و مس رفسنجان مشخص شد این دیدار هم مانند پرسپولیس و آلومینیوم اراک بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
در جلسه هماهنگی دیدار هوادار و مس رفسنجان مشخص شد این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
در جلسه هماهنگی دیدار هوادار و مس رفسنجان مشخص شد این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
جلسه هماهنگی دیپلماسی و گردشگری سلامت به میزبانی وزارت امور خارجه با حضور وزرای بهداشت، میراث فرهنگی و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
جلسه هماهنگی کمیته‌های ۶ گانه اربعین حسینی در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
پایگاه خبری فوتبالی-نشست هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکید همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
اولین جلسه شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت با هدف تعیین مأموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه برگزار شد.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، به مشخص نبودن شرایط بلیت فروشی، تعداد بلیت های سهم سپاهان و نحوه انتخاب داوران برای مسابقه فردا مقابل پرسپولیس اعتراض کرد.
جلسه ستاد ملی پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران۱۴۰۱
در شرایطی که شب گذشته و در جلسه هماهنگی دو تیم قرار بود استقلال آبی بر تن کند، اما اینگونه نشد.
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا بر ضرورت تأمین نیازهای ارزی بخش‌های مختلف کشور از جمله فعالان اقتصادی تأکید کردند.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت، می‌گوید امیدوار است ITC تاوارس، مربی جدید این تیم برای هفته بعد صادر شود.
قرار است در جلسه هماهنگی دیدار استقلال – پرسپولیس برای برگزاری یا عدم برگزاری این بازی با حضور تماشاگر تصمیم گیری شود.
یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
با اعلام فدراسیون فوتبال ۱۵ آبان از لباس تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ