سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه مناطق آزاد منصوب شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تجریشی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی منصوب شد.
با حکمی از سوی دکتر روح‌الله دهقانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، سرپرست معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
راضیه عالیشوندی با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر به سرپرستی معاونت امور بین‌الملل و حقوق‌بشردوستانه هلال‌احمر منصوب شد.
در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، احمد خانی نوذری به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازرگانی منصوب شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
سرپرست جدید معاونت حقوقی باشگاه استقلال منصوب شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
دکتر رضایی‌فر هم‌اکنون مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری منصوب شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، شاهپور علایی‌مقدم سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اقتدار و امنیت غذایی باید بتوانیم یافته‌های دانشمندان را به مزرعه برسانیم.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری» این معاونت منصوب شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌بندی تمام معلمان مشمول خبر داد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران نسبت به استفاده سودجویان در پوشش ابلاغ الکترونیک قضائی به شهروندان هشدار داد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، صادق ستاری فرد به‌ عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارتخانه منصوب شد.
شهردار تهران طی حکمی باقری را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ