توماس مولر در سال های اخیر آمار خیره کننده و عجیبی برابر بارسلونا به ثبت رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویتور روکه حداقل تا ژانویه 2024 نمی تواند به رویایش یعنی بازی برای بارسلونا برسد و باید برای باشگاه فعلی خودش به میدان برود.
فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
ژاوی هرناندز در جلسه خصوصی با عثمان دمبله به او هشدار داد که ترک بارسلونا و حضور در PSG می تواند به پایان دوران اوج او منجر شود.
نشریه تلگراف در گزارشی جدید به هشدار یوفا به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اشاره کرده است.
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
ریوالدو، بازیکن پیشین بارسلونا، پیش از انتقال احتمالی روبرتو فیرمینو به نوکمپ به او هشدار داده است.
ژاوی دو روز پیش هشدار داده بود که بازی سختی در زمین رایووایه‌کانو خواهند داشت. بارسا دیشب باخت تا مشخص شود نگرانی او بی‌دلیل نبود.
ژاوی معتقد است آینده گاوی در بارسلوناست و اگر از این باشگاه جدا شود، دیگر خوشحال نخواهد بود.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در گزارشات داوری خود به بارسلونا در مورد رفتارهای درون زمین نیمار، مسی و لوئیس سوارز هشدار داده بود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، شانس پیوستن به بارسلونا در فصل آینده را خواهد داشت.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در صورت دریافت کارت زرد در بازی امشب در دیدار برگشت برابر بارسلونا غایب خواهد بود.
سرمربی بارسلونا بعد از شکست مقابل آلمریا به شاگردانش هشدار دارد که هیچکس حق ندارد خود را از پیش قهرمان لالیگا بداند.
باشگاه بارسلونا با یک شرکت معماری مشهور ژاپنی قراردادی امضا کرد تا بر پروژه بازسازی نوکمپ نظارت داشته باشد تا این ورزشگاه در عین نوسازی از خصوصیات اصلی نوکمپ تاریخی فاصله نگیرد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از شکست برابر بارسلونا در سوپر جام اسپانیا بسیار عصبانی بوده و بحث تندی با کارلو آنچلوتی داشته است.
بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.
بارسلونا به شدت نگران وضعیت مصدومیت رونالد آرائوخو در تیم ملی اروگوئه است و روز گذشته خوان لاپورتا علنا گفت که این بازیکن نباید در جام جهانی بازی کند.
خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که در تابستان سال بعد تنها راه خرید بازیکن، کاهش دستمزد بازیکنان است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، به مدیران بارسلونا هشدار داد که سقف دستمزد پرداختی‌شان را بدون استفاده از اهرم مالی به 400 میلیون یورو برسانند.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
هواداران بارسلونا شب گذشته قبل از شروع بازی تیم محبوب‌شان برابر پوماس مکزیک در جام خوان گامپر، علیه مارتین برایثویت سوت زدند.
جرارد پیکه ممکن است فصل پیش رو را از نیمکت شروع کند و جایی در ترکیب اصلی بارسلونا نداشته باشد.
باشگاه بارسلونا همچنان با معضل جدی ثبت قراردادهای بازیکنانش روبرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ