فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم امید قبل از شروع بازی با تیم ملی، نزد امیر قلعه‌نویی رفتند و به ا‌و بابت از دست دادن خواهرش تسلیت گفتند.
از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر.
مازیار زارع می‌گوید بازیکنان ملوان با وجود از دست دادن سه امتیاز مسابقه، مزد زحمات خود را با تشویق هواداران گرفتند.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در هفته بیست و ششم لیگ برتر همراهی کنند.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی توانند این تیم را در هفته بیست و ششم لیگ برتر همراهی کنند.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال در خطر از دست دادن دربی پایتخت نیستند.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
بیرانوند، گولسیانی، امیری، عمری، ترابی، هنانوف، نعمتی، اسدبیگی، سرلک و رفیعی اگر در بازی با پرسپولیس مس کرمان کارت زرد دریافت کنند، دربی را از دست خواهند داد.
وینگر مس کرمان یک موقعیت بسیار عالی برای گلزنی را با بدشانسی از دست داد.
وریا غفوری، بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان سابق استقلال، در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش به سوگ نشسته است.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از عملکرد این تیم برابر لیورپول که با شکست سنگین شیاطین سرخ همراه بود بسیار ناراحت است.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
سرمربی تیم فوتبال الفیصلی عربستان با بیان اینکه روحیه و ذهنیت بازیکنان ایرانی را می شناسد، گفت: برابر فولاد چیزی برای از دست دادن نداریم.
یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فکر می کردم یک سهمیه دونفره و دو سهمیه انفرادی در انتخابی قهرمانی جهان بگیریم و بخشی از این نتیجه خوب به این بر می گردد که بازیکنان ما در لیگ فرانسه به طور مرتب در حال مسابقه دادن هستند.
بارسلونا روز گذشته در نوکمپ برابر اسپانیول غافلگیر شد و با از دست دادن دو امتیاز حساس، از لحاظ امتیازی با رئال برابر شد تا ژاوی بسیار عصبانی شود.
ساویچ می گوید که بازیکنان صربستان بابت از دست دادن پیروزی برابر کامرون ناامید شده اند.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
چند تن از بازیکنان تیم ملی مراکش به دلیل عدم دعوت به تیم ملی و غیبت در جام جهانی، سرمربی و هم تیمی های خود را آنفالو کردند.
چند تن از بازیکنان تیم ملی مراکش به دلیل عدم دعوت به تیم ملی و غیبت در جام جهانی، سرمربی و هم تیمی های خود را آنفالو کردند.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
پنج بازیکن پرسپوليس در صورت دریافت کارت در دیدار مقابل مس کرمان دیدار دربی برابر استقلال را از دست خواهند داد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ