ژاوی معتقد است آینده گاوی در بارسلوناست و اگر از این باشگاه جدا شود، دیگر خوشحال نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این میوه از منابع مناسب پتاسیم نیز محسوب می‌شود به همین دلیل به بیماران فشارخونی پیشنهاد می‌شود آلو را در سبد میوه خود داشته باشند و روزانه ۲ تا سه عدد از این میوه میل کنند.
آبادانی‌ها قصد داشتند از پدیده جدید لیگ برتر در دیدار با استقلال رونمایی کنند.
برونو فرناندز و میسون مونت هر برای تصاحب پست شماره 10 منچستریونایتد در فصل آینده تلاش می‌کنند.
فلیپ بلین، سرمربی ژاپن بعد از سومی تیمش در لیگ ملت‌ها خوشحال ترین فرد بین ژاپنی‌ها بود.
رشت- رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به قرارگیری بیش از ۱۰۰ پروژه در ترافیک استعلامات این پژوهشگاه گفت: جای جای ایران نقطه قرمز میراث فرهنگی است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:جای پارک خودرو در شب‌های محرم فراهم شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه ضعیفترین عملکرد را در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است، گفت: شاید اگر من جای جواد نکونام بودم، استعفا می‌کردم.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از جدایی مهاجم برزیلی این تیم، گفت: «لئاندرو پریرا» نشان داد در حد واندازه پرسپولیس نیست و باید می‌رفت.
سومین خرید پرسپولیس در حین برگزاری تمرین امروز پرسپولیس، قرارداد خود را امضا کرد.
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
امروز تیم ملی والیبال ایران در پست پاسور به وضوح مشکل داشت.
مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.
غیبت کوین یامگا در بازی های گذشته استقلال و به خصوص فینال جام حذفی کاملا به چشم آمد.
مهدی مهدوی در بازی دوم شهداب یزد در ترکیب ثابت قرار داشت.
آمدن توماس توخل به جای یولیان ناگلزمان نیز شرایط ستاره پرتغالی بایرن مونیخ را تغییر نداده است.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
سرمربی تیم یوونتوس تاکید کرد که تیمش با وجود شرایطی که بابت کسر امتیاز با آن مواجه شده باید به تلاش خود ادامه دهد.
همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی 2022 قطر در یک مصاحبه گفت جام طلایی‌رنگ افتخاری بود که جای خالی‌اش را احساس می‌کرد و از اینکه به هدفش رسید بسیار خوشحال است.
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
دکتر هِیلی جونز (Hayley Jones)، متخصص لیسه‌ها و حلزون‌ها توصیه می‌کند که باغبانان به جای تلاش برای از بین بردن حلزون‌ها نگرش خود را تغییر دهند و به جای استفاده از مواد شیمیایی آن‌ها را با دست بردارند. به نظر دکتر جونز ساده‌ترین راه برای کاهش استرس باغبانان این است که بگویند «یک حلزون وجود دارد» و از این موضوع خوشحال باشند و بپذیرند که گیاهانشان کمی آسیب ببینند. او می‌خواهد باغبانان بپذیرند که همه لیسه‌ها و حلزون‌ها بد نیستند.
سرمربی مس رفسنجان می گوید تیمش دچار بدشانسی های زیادی شده اما همیشه اوضاع اینطور نمی ماند و ورق برای آنها برمی گردد.
سرمربی فولاد می گوید که شروع دوباره لیگ، هم برای من و هم برای بازیکنان جای خوشحالی دارد.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ