نشریه تلگراف در گزارشی جدید به هشدار یوفا به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اشاره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید برای بازی امشب مشخص شد.
بارسلونا و رئال مادرید امشب اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را پیش از شروع رسمی فصل در آمریکا برگزار می‌کنند.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد، حالا چه خواهد کرد؟ چالش‌های جدی یحیی گل‌محمدی در پیش است...
بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که پس از قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری این موفقیت را با انتشار یک توییت، به باشگاه مادریدی تبریک گفت.
رئال مادرید باخت و لالیگا را تقدیم بارسلونا کرد
کریم بنزما پس از دقیقا ۶۰ سال، نخستین بازیکن رئال شد که در نوکمپ هت‌تریک می‌کند! نفر قبلی فرانس پوشکاش در سال ۱۹۶۳ بود. مادرید امشب اندازه نصف لیگ، در یک ال‌کلاسیکو به بارسا گل زد و حذفش کرد.
فهرست بارسلونا و رئال برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و در نهایت چهار بازیکن بزرگ بارسا و دو بازیکن رئال مادرید به این بازی حساس نرسیدند.
بارسلونا امشب در دیداری حساس از هفته بیست و ششم لالیگا میزبان رئال مادرید است.
فهرست رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و هر دو تیم برای این بازی بزرگ غایبان مهمی دارند.
رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر اسپانیول موقتا در 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. رئال در این بازی ابتدا عقب افتاده بود ولی در ادامه سه گل زد.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
رئال مادرید با یک پیروزی آسان و پرگل برابر الچه قعرنشین، دوباره اختلاف خود با بارسلونا را به عدد هشت رساند.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهدای کشتی‌گیر در کمپ تیم‌های ملی پیرامون اعزام‌های آتی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: نه بارسلونا، نه رئال مادرید و نه لیکرز هیچ کدامشان کمپ تیم‌های ملی کشتی را ندارند
شکست برابر بارسلونا باعث شده که آژیر خطر در باشگاه رئال مادرید به صدا دربیاید.
عثمان دمبله بال فرانسوی بارسلونا گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه 22 به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس 41 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.
تیمی که بدون مهاجم تخصصی به مصاف حریف مستقیم خود در کورس قهرمانی رفته بود، با یک نمایش درخشان، ادعای همیشگی خود را ثابت کرد.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
جلسه ای فوری بعد از دیدار با اینتر در کمپ بارسلونا برگزار شده و ژاوی با بازیکنان تیمش صحبت کرده است.
سانچز مارتینز به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد و هرناندز هرناندز مسئول اتاق VAR خواهد بود.
سانچز مارتینز به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد و هرناندز هرناندز مسئول اتاق VAR خواهد بود.
بارسلونا ابتدا در سال 2018 نگران بوده که نیمار راهی رئال مادرید شود و بعد پای پاری سن ژرمن وسط آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ