هواداران بارسلونا شب گذشته قبل از شروع بازی تیم محبوب‌شان برابر پوماس مکزیک در جام خوان گامپر، علیه مارتین برایثویت سوت زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره تاتنهام، به بایرن مونیخ هشدار داده که تنها تا یکشنبه فرصت دارد انتقالش به این باشگاه را نهایی کند.
اهواز- با توجه به نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین حسینی، پلیس آگاهی خوزستان هشدارهایی را برای زائران در زمان اعزام به کربلای معلی ارائه داد.
نویسندگان در این مطالعه هشدار دادند که مجموعه‌ای از پارامتر‌های نامشخص وجود دارد که تشکیل و تکامل یک ستاره تاریک و در نهایت ویژگی‌های قابل مشاهده آن را کنترل می‌کند. آن‌ها تاکید کردند که از «مقادیر قابل قبول» برای انرژی ذرات ماده تاریک در ساخت مدل‌های این اجرام نظری استفاده کرده‌اند.
پوست بسیار خشک در افرادی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند، شایع است.
منابع اطلاعاتی و امنیتی آمریکا طی چند ماه گذشته در مورد کشتار و درگیری میان واگنر و ارتش روسیه هشدارهایی داده بود و فرمانده این گروه زیر نظر قرار داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هشدارهایی توسط دلسوزان داده شده، اما نمی‌دانم تا چه اندازه این هشدارها توسط نهادهای حاکمیتی شنیده می‌شود.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در آستانه آغاز امتحانات دانش‌آموزان هشدارهایی را در خصوص فعالیت سودجویان سایبری به بهانه فروش سوالات امتحان و … ارائه کرد.
روبرت آندریخ، هافبک بایر لورکوزن، در آستانه بازی فردا با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، هشدار داد تیم مورینیو ممکن است دست به تحریک آنها بزند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی امشب تاکید کرد که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا دست تیم اوست.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
منچسترسیتی پس از برتری 3-0 برابر بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا بیش از گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی این برتری پرگل هم چیزی را تضمین نمی‌کند.
دتمار هامان پس از شکست سه بر صفر بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از توخل و ستارگان این تیم انتقاد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شاگردانش هشدار داد که باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم نمایش خوبی داشته باشند تا بتوانند از سد بایرن عبور کنند.
هشدارهایی که از سوی رسانه های داخلی داده می شود همچنان از سوی متوالیان ورزشگاه آزادی شنیده نمی شود تا صدای روس ها هم درآید!
قالیباف با اشاره به اینکه اروپا امروز با این کار عملاً حمایت از تروریست را اعلام می‌کند، گفت: هشدار می‌دهم در صورت نهایی شدن این تصمیم مجلس ایران مقابله به مثل می‌کنیم و دولت‌های اروپا را حامی‌تروریست و ارتش‌های آنها را سازمان تروریستی می‌دانیم.
فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: ۲ ماه قبل از فوت پدر، هشدار‌هایی نسبت به احتمال «ترور» ایشان دریافت کردم؛ پرونده فوت پدر را علی‌رغم ابهامات مختومه کردند.
سازمان هواشناسی به کشاورزان برای مواجهه با سرما هشدارهایی ارائه داد.
هواشناسی به کشاورزان برای مواجهه با سرما هشدارهایی ارائه داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.
موساد ادعا کرد که هشدارهایی پیرامون ترور مسئولان خود در خارج از فلسطین اشغالی دریافت کرده است.
سرگئی لاوروف گفت: آمریکا هنگامی که درخصوص درگیری هسته‌ای احتمالی اظهارنظر می‌کنند، باید نهایت احتیاط را به‌ خرج دهند.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی فرماندهی انتظامی خوزستان، هشدارهایی را در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری به عزاداران اربعین حسینی ارائه داد.
وزارت خارجه چین دقایقی پیش از ورد احتمالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هشدار نهائی خود را خطاب به واشنگتن صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ