کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت‌ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
تینا آخوندتبار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که چند سالی است به ورزش بوکس روی آورده و به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کند، در جدیدترین مسابقه‌ی خود موفق توانسته با شکست حریف هندی خود در مسابقات بوکس زنان جهان، کمربند قهرمانى جهان (سازمان UBC) را از آن خود کند.
ازدحام جمعیت تماشاگران فوتبال در پایتخت السالوادور در جریان مسابقه بین تیم‌های آلیانزا و فاس زمانی رخ داد که ۱۲ کشته برجای گذاشت.
در یک مسابقه کشتی نوجوانان کشتی گیر دوبنده آبی پس از شکست با ضربه مشت سنگین حریف را نقش زمین کرد. این مسابقه با پیروزی کشتی گیر دوبنده قرمز به پایان رسید بود و هنگامی که او دست خود را به سمت رقیب دراز کرد با ضربه مشتی او روی زمین افتاد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
روزنامه as اسپانیا در گزارشی به بررسی نتایج خمز از زمان حضورش در تراکتور پرداخت؛ گزارشی که نشان می‌دهد خمس در ۱۱ مسابقه‌ای که روی نیمکت تراکتور بوده و از ۳۳ امتیاز ممکن، ۲۱ امتیاز به دست آورده است.
زمان مسابقه گل گهرسیرجان با فولاد خوزستان در جام حذفی اعلام شد.
زمان برگزاری دو مسابقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
اتحادیه جهانی کشتی زمان و مکان چهار مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 کشتی جهان را اعلام کرد.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
زمان و محل برگزاری مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در جام حذفی تغییر کرد.
برگزاری چند مسابقه دوستانه با جایزه دلاری بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان در قرقیزستان به بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا موکول شد.
زمان برگزاری دو دیدار از هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک اعلام شد.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آن‌ها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
جواد نکونام در حالی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس را پشت سر گذاشت که با عصبانیت در آن شرکت کرد.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از هفته آینده در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌شود که «حسن یزدانی» در وزن ۸۶ کیلوگرم، ۲۴ شهریور به مصاف رقبا می‌رود.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ