زمان برگزاری دو دیدار از هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ال‌نینو معمولاً هر دو تا هفت سال رخ می‌دهد؛ بااین‌حال، تناوب دقیق آن نامشخص و غیرقابل‌پیش‌بینی است. این پدیده می‌تواند تا چند ماه و در مواردی حتی تا یک یا دو سال ادامه پیدا کند. اختلاف‌نظر‌ها در مورد آثار تغییر اقلیم بر شدت وقایع ال‌نینو بسیار است و نمی‌توان حکمی قطعی دراین‌باره داد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که افزایش دمای جهانی می‌تواند باعث افزایش فرکانس رویداد‌های ال‌نینو و لانینا شود.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
با راهیابی سویا به فینال لیگ اروپا، برنامه زمانی دو بازی هفته 36 و 37 رئال در لالیگا با تغییر مواجه شد.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد.
زمان برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان تغییر کرد.
ترکیب اصلی تیم ملی زنان ایران برای صف‌آرایی برابر میانمار مشخص شد.
کسانی که معتقدند هیچ راهی برای متوقف کردن تغییرات اقلیمی از طریق رشد و توسعه وجود ندارد، به نقل قول از آلبرت انیشتین علاقه دارند که «ما نمی‌توانیم مشکلات خود را با همان تفکری حل کنیم که در زمان ایجاد آن‌ها استفاده می‌کردیم». این نقل قول دو مشکل دارد: یکی اینکه هیچ مدرکی وجود ندارد که انیشتین واقعاً آن را گفته است؛ دوم اینکه تغییر طرز تفکر جهان، فرد به فرد، کاری بلندپروازانه‌تر از تغییر روش‌هایی است که جهان از طریق آن نیروی الکتریسیته خود را تولید و توزیع می‌کند.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
طبق اعلام جدید سازمان لیگ برتر، زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار تغییر کرد.
خبرگزاری رویترز با استناد به اظهارات منابع مطلع، در گزارشی مطرح کرد که دولت برزیل به منظور هم‌زمان نشدن موعد پهلو گرفتن دو ناو ایرانی در بنادر این کشور با زمان دیدار رییس جمهور برزیل و رییس جمهور آمریکا، تحت فشار واشنگتن، تاریخ آن را تغییر داد.
زمان برگزاری دو مسابقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
زمان و محل برگزاری مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در جام حذفی تغییر کرد.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
زمان دو مسابقه از هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک اعلام شد.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور برگزار می‌شود.
زمان برگزاری دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان با تغییر مواجه شد و این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز می شود.
ساعت دو مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
تغییر به راه رفتن روی دو پا، به جای چهار پا، لحظه مهمی در تکامل گونه ما است، به همین دلیل است که دانشمندان مشتاق هستند دقیقاً زمان وقوع آن را مشخص کنند و حالا یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این سازگاری در حدود ۷ میلیون سال پیش اتفاق افتاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ