اتحادیه جهانی کشتی زمان و مکان چهار مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 کشتی جهان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
10 ملی‌پوش کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند، بزرگترین سوغاتی که حضور در مراحل مختلف چرخه و میدان‌های داخلی و خارجی برای کشتی داشت، حذف نگاه سلیقه‌ای سرمربی و فدراسیون بود.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، درباره عملکرد ضعیف مهروز ساعی مربی تیم ملی در مسابقات ترکیه، گفت: برای کسی که سال‌ها از تکواندو دور بوده و حالا مربی تیم ملی شده قطعا میدان‌های بزرگ سخت و دشوار خواهد بود.
در تهران قدیم چند میدان با کارکرد تجاری وجود داشت که برخی از این میدان‌ها محل خرید و فروش کالا‌های خاصی به‌ویژه احشام و ملزومات آنان بودند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است، گفت: قبل از روی کار آمدن طالبان با دولت قبلی ارتباطاتی با مرزبان‌های آنان داشتیم و تقریباً مرز را مشترک اداره می‌کردیم و با آنکه مشکلاتی بود اما پاسخگو بودند؛ امروز اما با روی کار آمدن طالبان نشست‌هایی با آنان در تهران، کابل و در مرزها برگزار کردیم ولی همچنان مشکلاتی داریم زیرا نیروهای طالبان در مرز پاسخگو نیستند. نفرات آنها عوض می‌شوند، بدون تجربه هستند و اقدامات غیر متعارف انجام داده و تیراندازی‌های نا به جا دارند.
خلیلی گفت: از این پس شرکت‌های اکتشاف و تولید صاحب صلاحیت امکان دریافت پروانه فعالیت در صنعت نفت را دارند و این فرآیند در کمتر از یک سال انجام می شود.
مدیر منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پارسال حدود ۴۷ میلیارد فوت‌مکعب گاز از میدان‌های این منطقه عملیاتی به پتروشیمی خارک فرستاده شده است.
دبیرکل فدراسیون تنیس با اشاره به رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی شرکت کننده در تور جهانی تنیس گفت: حضور ورزشکارانی از ۲۲ کشور جهان در ایران نشان داد فدراسیون تنیس کشورمان قابلیت و شایستگی برگزاری چنین رویدادهایی را دارد و رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی موجب می‌شود راه برای میزبانی‌های مجدد باز شود.
فدراسیون جهانی والیبال میزبان‌های مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس در دو گروه مردان و زنان را معرفی کرد.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
فدراسیون شطرنج به خاطر اعلام استعفای رئیس و برخی افشاگری های نایب رئیس برای برملا کردن اقدامات رئیس، آشفته است اما این فدراسیون در این شرایط میزبان مسابقات آسیایی شده است.
بسیاری از دانشمندان بر این باورند که ویروس کرونا SARS-CoV-۲ از خفاش‌ها، به طور مستقیم و یا از طریق میزبان‌های واسطه در بدن سایر موجودات، به انسان‌ها منتقل شده است.
مدیر امور تولیدشرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تکذیب هجمه‌ و عددسازی درفضای مجازی مبنی برکاهش تولید در این شرکت اظهار کرد:عدد و رقمی که درباره تولید این شرکت اعلام شده است به هیچ‌وجه صحت ندارد.
خجسته مهربا تاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گاز به مقدار ۱۴۲ میلیون مترمکعب در روز است.
اینکه زود به این نتیجه برسیم که، چون رئیس AFC هم یک فرد عرب (شیخ سلمان بحرینی) است، شاهد یک زد و بند در این زمینه بین این مقام و طرف‌های سعودی بوده‌ایم، دم‌دستی‌ترین توجیه است و شاید تقارنی با حقیقت نداشته باشد.
تیم‌های بسکتبال میلواکی، ممفیس و کلیواند حریفان خود را در لیگ NBA شکست دادند.
عربستان سعودی میزبانی چندین رویداد ورزشی را در سال‌های اخیر بر عهده داشته و توانسته سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه کند.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
تمرین امروز تیم فوتبال پیکان یک حاشیه جالب را در خود جای داده بود.
نخستین ذهنیت از عدد ۱۱ مربوط به میزبانی‌های جام جهانی است. در ۲۲ دوره گذشته کشور‌های اروپایی ۱۱ دوره میزبان این جشنواره فوتبالی بودند و کشور‌های غیر اروپایی نیز ۱۱ دوره پذیرای این تورنمنت بودند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شدن به پایان تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی میدان‌های نفت و گاز ایران و احتمال انعقاد نهایی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.
معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط ایران و روسیه را اعتمادآمیز و در سطح عالی سیاسی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری روس‌ها در میدان‌های نفتی ایران افزایش می‌یابد.
با تایید ستاد فناوری نانو خمیر اسلایم تحت میدان مغناطیسی با نانو ذرات آهن تولید شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بر اخذ میزبانی‌های مسابقات آسیایی و جهانی به ویژه در رشته‌های المپیکی و حمایت وزارت ورزش از ای مهم تاکید کرد.
کمتر از دو ماه به شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ مانده و قطر با تمام امکانات خود برای این رویداد مهم لحظه‌شماری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ