یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروزه، کشتی گیران سومو زن در ژاپن به سختی می‌جنگند تا شنیده شوند و اجازه داشته باشند سومو را در سطح حرفه‌ای تمرین کنند.
تاریخ برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس مشخص شد.
رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در سالن غدیر ارومیه آغاز شد.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: شمار کشته شدگان زمین لرزه ترکیه به ۴۸ هزار نفر رسید.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: تمام این کارهایی که امروز در فدراسیون کشتی انجام می‌گیرد را دوست داشتم انجام دهم، اما در آن زمان بودجه‌ای به این شکل در دست نداشتم و فرصت هم برایم باقی نماند.
زمین لرزه امروز حدود سه هفته بعد از زلزله‌هایی رخ داده که تاکنون در ترکیه و سوریه بیش از ۵۰ هزار کشته برجا گذاشته است.
«مردم ترکیه از زمان وقوع زلزله ویرانگر سال ۱۹۹۹ این کشور تا به امروز، مجموعا چیزی در حدود ۴.۶ میلیارد دلار را به عنوان مالیات زلزله پرداخت کرده اند تا این منابع مالی در زمینه مستحکم سازی خانه‌ها و مقابله با زلزله‌های احتمالی آتی هزینه شوند. حال اردوغان و دولت وی به ویژه پس از وقوع زلزله اخیر ترکیه که با کشته و مجروح شدن هزاران شهروند این کشور همراه شده با این پرسش اساسی رو به رو هستند که حقیقتا این منابعی مالی در طول بیش از دو دهه اخیر در چه حوزه‌هایی هزینه شده اند؟»
معاون اردوغان امروز در بیانیه ای جدیدترین آمار کشته شدگان و زخمی های زمین لرزه شدید در کشورش را اینگونه رسانه ای کرد: در زلزله امروز ۱۵۴۱ نفر کشته و ۹۷۳۳ تَن هم مصدوم شده‌اند.
ترکیه بامداد امروز (دوشنبه) بر اثر زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر لرزید. این زلزله در سوریه، عراق، لبنان و حتی مصر احساس شده است و تاکنون در دو کشور سوریه و ترکیه صد‌ها کشته و هزاران مصدوم برجای گذاشته است. این زمین‌لرزه در ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه بامداد در مرز ترکیه و سوریه رخ داده و کانون آن استان "قهرمان‌مرعش" در ترکیه بوده است و شهر‌های عثمانیه، آدانا و دیاربکر بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند.
بر اساس آمار‌های رسمی، زمین لرزه بامدادی امروز در ترکیه ۹۱۲ قربانی و در سوریه ۵۶۰ کشته برجا گذاشته است.
رئیس سازمان لیگ از برگزاری جام باشگاه‌های جهان کشتی آزاد خبر داد.
رئیس سازمان لیگ از برگزاری جام باشگاه های جهان کشتی آزاد خبر داد.
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رقابت های کشتی قهرمانی کشور روزهای ۲۸ تا ۳۰ دی ماه برگزار می شود
وی با اشاره به کشتن دو نفر و مجروح شدن چند نفر توسط یک جوان، افزود: برخی از هم‌لباس‌های ما هم معنی محاربه را نمی‌فهمند. کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند امروز در کنار آمریکا برای هر لجن‌پراکنی آن‌ها، توجیه دینی دارند بدانند که پوشیدن این لباس بر آن‌ها حرام است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
صبح امروز قرعه‌کشی پانزدهمین دوره از لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ نماینده تیم‌های لیگ برتری در هتل آکادمی انجام شد.
کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت‌ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.
زمان دقیق کشتی گرایی در فینال قهرمانی جهان
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از هفته آینده در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌شود که «حسن یزدانی» در وزن ۸۶ کیلوگرم، ۲۴ شهریور به مصاف رقبا می‌رود.
بعد از قرعه کشی اولین دوره سوپرلیگ فوتسال، امروز صبح قرعه کسی لیگ برتر فوتسال زنان نیز انجام شد تا بدین ترتیب جدول مسابقات ۱۲ تیم شرکت کننده مشخص گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ