اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
قیمت سکه امامی با افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسیده است.
میزان خرید تضمینی گندم در کشور از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشته است.
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز بدون هیچ تغییری در محدوده ۳۲ میلیون تومان است.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
استارت آپ«سربرال» که طی همه گیری کرونا محبوب شده بود، داده های خصوصی بیش از ۳.۱ میلیون بیمار آمریکایی را با شبکه های اجتماعی و آگهی دهندگان از جمله گوگل، متا و تیک تاک به اشتراک گذاشته است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: سال آینده قیمت قبر در ناحیه یک ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ناحیه دو ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ودر ناحیه ۳ ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از کمک ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سازمان داوطلبان به محرومان طی یک هفته گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری این مجموعه برای رسیدن به تولید روزانه حدود ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در پنج سال آینده خبر داد.
از مجموع ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار نفری که یارانه آن‌ها در اردیبهشت قطع شده بود، ۳ میلیون نفر مجدد مشمول یارانه شدند.
بر خلاف برخی شایعات عجبب و غریب هزینه رفتن به قطر در ایام جام جهانی اصلا گران نیست.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۱ نفر از زائران از کشور خارج شدند و تعداد ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر به کشور بازگشته‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
ادعای عجیب سپاهان: دیاباته و لوکادیا ۳میلیون یورو!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ