وزیر خارجه فرانسه امروز در دیدار با همتای اوکراینی خود در شهر اودسا گفت که پاریس به بهانه امنیت هسته‌ای ۳ میلیون یورو به کی کی می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، که در بارسا جانشین نیمار شده بود، با قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون یورو راهی پی‌اس‌جی شد. این انتقال خیانتی به اعتماد ژاوی بود.
باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای خرید مارکو وراتی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن افزایش داد. سران پاریس برای فروش این بازیکن 70 میلیون یورو می‌خواهند.
هیئتی از باشگاه الهلال با یک بسته نجومی و حیرت‌انگیز برای مذاکره مستقیم با کیلیان امباپه در راه پاریس است تا کار انتقال او را تمام کنند.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست‌کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
در فرانسه به صورتحساب های مالی پی اس جی با وجود ضرر 369 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دادند و پاریسی ها مشکلی از لحاظ فرپلی مالی نخواهند داشت.
رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
پی اس جی حاضر است کیلیان امباپه را با 150 میلیون یورو به هر باشگاهی غیر از رئال واگذار کند. برای رئال اما این رقم متفاوت خواهد بود.
هتل رویایی کریستیانو رونالدو در پاریس حداقل 4 سال دیگر افتتاح می‌شود.
معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.
۳ میلیون بلیت المپیک پاریس فروش رفت!
مزایده بلیت ویژه دیدار منتخب الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن، به 2.6 میلیون دلار رسیده است.
مزایده بلیت ویژه دیدار منتخب الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن، به 2.6 میلیون دلار رسیده است.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
به نظر می‌رسد که ایده فروش نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر در بین مدیران پاری سن ژرمن مطرح شده است.
دادگاه تجاری پاریس اپل را به دلیل تحمیل بندهای تجاری سواستفاده جویانه به توسعه دهندگان برنامه های فرانسوی برای دسترسی به اپ استور، یک میلیون یورو (۱.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد.
بودجه برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس به دلیل تورم و برخی از هزینه‌های اضافه، 400 میلیون یورو افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را می‌گیرند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.
نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی را تجربه کرد اما او تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود. او با قراردادی تا ۲۰۲۲ و به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قراردادش را تمدید کرده است و با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.
فسیل یک دایناسور ایگوانودون که در سال ۲۰۱۹ در کلرادوی آمریکا کشف شده قرار است، در ۲۰ اکتبر در پاریس به حراج گذاشته شود. ارزش این فسیل ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده می‌شود.
گزارشی از ولخرجی‌های عجیب و غریب همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی در پاریس، خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ