رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه بیش از سه میلیون از زائرانی که به عتبات رفته بودم به کشور بازگشتند، گفت: زائران کمترین توقف در مرزها را برای رسیدن اتوبوس ها دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
پس از دو خرید با هزینه 112 میلیون یورویی، لیورپول قصد خرید دو هافبک دیگر را دارد تا با خط میانی‌ای پرقدرت‌تر از همیشه فصل را شروع کند.
قیمت سکه امامی برای امروز ۱۳ تیر اعلام که بر اساس آن با کاهش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان قیمت خورد.
بازگشت قرضی‌های بارسا برای باشگاهی که تلاش می‌کند سرعت نقل و انتقالات خود را بالا ببرد، یک بار اضافی و غیرقابل تحمل است.
آلاوس شب گذشته بازگشتی دراماتیک به لالیگا داشت و حالا در آستانه دریافت پاداشی قابل توجه است.
باشگاه چلسی در تلاش است تا با 100 میلیون یورو، قرارداد ژوائو فلیکس را دائمی کند.
با بازگشت احتمالی ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک، او می‌تواند با ۳۴ میلیون و ۲۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و فیسبوک ارتباط برقرار کند؛ که می‌تواند خبر خوبی برای او در انتخابات آتی باشد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
کپسول اوریون پس از تکمیل یک سفر ۱.۴ میلیون مایلی به ماه و بازگشت به زمین در ماه گذشته، اکنون به مقر فضایی کندی رسیده است.
قرارداد کارلوس کی‌روش برای بازگشت به نیمکت تیم ملی دارای نکات مهمی است.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۰۴۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۵۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
بعد از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار طی چند روز گذشته امروز پنجشنبه شاهد فروش سکه در کانال ۱۵ میلیون تومانی هستیم.
آرون ون بیساکا احتمالا در زمستان یونایتد را ترک خواهد کرد و باشگاه برای جانشینی او دو گزینه را مد نظر دارد.
ظاهرا کریستیانو رونالدو آماده بازگشت به وطنش است.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر مراسم اربعین وارد خاک عراق شده‌اند و حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ایران بازگشته‌اند.
چذابه - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت ۱.۶ میلیون زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور جدیدترین آمار ورود و خروج زائران اربعین را تشریح کرد و گفت: معطلی در مرزها کم شده است.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از ۳۰ هزار همکار از مبداء تا مقصد به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت می‌فروشیم و دولت توانسته بسیاری از پول‌های بلوکه شده نفتی را به خزانه کشور برگرداند. با این پول‌های برگردانده شده هم بخشی از بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کردیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: در برابر اصرار کاخ سفید به تداوم اعمال تحریم‌ها، واکنش قاطع، محکم و فوری نشان داده و همه تدابیر لازم را برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی آن به کار خواهیم گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ