مقامات قضایی برزیل اعلام کردند که "نیمار" باید ۳.۳ میلیون دلار جریمه به دلیل ساخت یک دریاچه مصنوعی بدون مجوز زیست محیطی در املاک خود بپردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
دادگاهی در استرالیا به متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) دستور داده برای جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق یک اپ موبایل ۱۴ میلیون دلار آمریکایی غرامت پرداخت کند.
دادگاهی در روسیه پیام رسان واتس اپ را به دلیل پاک نکردن محتوای ممنوعه ۳ میلیون روبل(۳۷۰۸۰ دلار) جریمه کرد.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
دادگاه نیویورک رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را به آزار جنسی محکوم و او را ۵ میلیون دلار جریمه کرد.
رگولاتور ضد انحصار کره جنوبی، شرکت آلفابت مالک گوگل را به دلیل ممانعت از انتشار بازی‌های ویدئویی موبایلی بر روی پلتفرم رقیب، ۴۲.۱ میلیارد وون (۳۱.۸۸ میلیون دلار) جریمه کرد.
گفته می شود که استقلال به یکی از بازیکنان خود متعهد شده مبلغ 120 هزار دلار پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، آبی ها جریمه ای 2 میلیون دلاری را بپردازند.
براساس اعلام سرویس فدرال ضد انحصار روسیه (FAS) اپل جریمه ای ۹۰۶ میلیون روبلی (۱۲.۱۲ میلیون دلار) برای یک پرونده آنتی تراست در این کشور پرداخت کرده است.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
رگولاتور آنتی تراست کره جنوبی تسلا را به جرم آنکه به مشتریانش اعلام نکرده در آب و هوای سرد، مسافت طی شده به ازای هربار شارژ خودرو کاهش می یابد ۲.۸۵ میلیارد ون (۲.۲ میلیون دلار) جریمه می کند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا اعلام کرد اپیک گیمز برای تسویه اتهامات جمع آوری غیرقانونی اطلاعات کودکان و فریب کاربران برای انجام خریدهای ناخواسته باید ۵۲۰ میلیون دلار جریمه بپردازد.
گوگل باید ۳۹۱.۵ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهاماتی از سوی ۴۰ ایالت آمریکا بپردازد. شرکت آمریکایی مذکور به طور غیرقانون موقعیت مکانی کاربران را ردیابی کرده است.
رئیس تیم قهرمان فرمول یک به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) توصیه‌ کرد در کجا جریمه 7 میلیون دلاری این تیم را خرج کند.
اداره رقابت ترکیه متا پلتفرمز را به دلیل نقض قوانین رقابت  ۳۴۶.۷۲ میلیون لیره  (۱۸.۶۳ میلیون دلار) جریمه کرده است.
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
اتحادیه اروپا تنها در سال قبل به دلیل تخلفات متعدد اینستاگرام از الزامات این منطقه، به شدت سختگیرانه عمل کرد که منجر به جریمه ۶۴۷ میلیون دلاری اینستاگرام در سه مرحله شد.
یک مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر اظهارنظر ضد دولت آمریکا، در دادگاه به پرداخت ۹۶۵ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.
دادگاهی در برزیل جریمه ای ۱۹ میلیون دلاری برای اپل تعیین کرده و به شرکت دستور داده همراه آیفون شارژر نیز بفروشد.
دلیل اتخاد این جریمه محاسبه آن با دلار بوده است. از آنجایی که ساپینتو به دلار با استقلال قرارداد امضاء کرده است کمیته انضباطی مبنتی بر قوانین بین المللی جریمه دلاری برای او در نظر گرفته است.
شرکت آمازون با جریمه ای تا سقف ۱۲ میلیون روبل (۲۰۴ هزار دلار آمریکا) در روسیه روبرو است زیرا محتوای غیرقانونی در این کشور را حذف نکرده است.
تیک تاک به دلیل عدم اتخاذ اقدامات محافظتی لازم برای کاربران کمتر از ۱۳ سال در پلتفرمش، احتمالا با جریمه ای ۲۸.۹۱ میلیون دلاری در انگلیس روبرو شود.
کمیسیون حفاظت از اطلاعات خصوصی کره جنوبی جریمه ای ۵۰ میلیون دلاری برای گوگل و ۲۲ میلیون دلاری برای متا پلتفرمز تعیین کرده است.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ