با هدف توسعه محصولات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل Android بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
در حالیکه قطعی پیامک‌های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ایجاد سامانه هویت دیجیتال خبر داد.
سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک‌ها داشتیم، گفت: سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک‌ها راه‌اندازی می‌شود.
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از سامانه بومی‌سازی شده اطلاعات و نمایش نقشه الکترونیک دریایی «اِکدیس» رونمایی شد.
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از سامانه بومی‌سازی شده اطلاعات و نمایش نقشه الکترونیک دریایی «اِکدیس» رونمایی شد.
سامانه شبیه‌ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ ۲۹ در حاشیه بازدید فرمانده کل ارتش از سامانه‌های جنگ الکترونیک هواپیماها در دانشگاه شهید ستاری، عملیاتی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در آیین رونمایی سامانه جامع یاریگران زندگی گفت: باید موضوع پیشگیری از اعتیاد را تبدیل به گفتمان ملی کنیم.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه‌های خود در حوزه فناوری‌های نوین، با همکاری مشترک قوه قضاییه، از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) رونمایی کرد.
از این پس نشانی اقامتگاه قانونی هر فرد، نشانی مندرج در سامانه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان سازمان ثبت احوال خواهد بود.
نشست راهبردی وزارت دفاع صبح امروز (دوشنبه ۵ تیرماه) برگزار و در حاشیه آن از سامانه مطالعات راهبردی وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع و با هدف ایجاد یک سکوی تعاملی یادگیری جمعی، رونمایی شد.
توئیتر قیمت خرید اشتراک تیک آبی برای دستگاه های اندروید را ماهانه ۱۱ دلار اعلام کرد. این درحالی است که پلتفرم یک طرح اشتراک سالانه ارزان تری برای کاربران وب در نظر گرفته است.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه قطعی سامانه همتا تمام بازار تلفن‌همراه را در سرگردانی قرار داده است، گفت: به زودی مشخص خواهد شد، چقدر از مردم مالباخته شده‌اند و گوشی قاچاق و
گزارش‌ میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که اختلال و قطعی شدید در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه، موجب ضرر و زیان بسیاری از خریداران موبایل شده است.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ