رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه قطعی سامانه همتا تمام بازار تلفن‌همراه را در سرگردانی قرار داده است، گفت: به زودی مشخص خواهد شد، چقدر از مردم مالباخته شده‌اند و گوشی قاچاق و
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالیکه قطعی پیامک‌های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می‌کند. این اطلاعات می‌تواند رمز بانکی شما باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا به لینک‌های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش دوبرابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
پیامک توقیف خودرو برای حجاب آمده و کدی برای اعتراض گذاشته‌اند، اما وقتی کد اعتراض را وارد می‌کنید پیغام می‌دهد کد اشتباه است!
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
عبدی درباره «معنای آمار پیامک‌های کشف حجاب» ارسالی پلیس در یک استان هشدار داد.
در این جریمه‌ها نه تنها نوع تخلف معلوم نشده بلکه شماره گواهینامه با دریافت کنندگان پیامک نیز تطابق ندارد.
دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری از طریق پیامک‌های آلوده به بدافزار توسط پلیس در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ممکن است برخی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از سوی اپراتور‌های همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتور‌ها روش‌هایی را برای غیرفعال‌سازی این نوع پیامک‌ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند.
محتوای پیامک‌های ارسال شده به‌گونه‌ای است که شهروندان از روی کنجکاوی لینک ارسال شده در پیامک را لمس می‌کنند. به این ترتیب فرایند فیشینگ با وارد شدن به یک سایت جعلی آغاز می‌شود.
بمباران مشترکان تلفن همراه با پیامک‌های انبوه بیشمار در روز، پای اعتراضات مردمی را به شبکه‌های اجتماعی نیز کشانده است و، چون اغلب از پشت پرده ماجرا و ماهیت اپراتور‌های مجازی بی‌خبر هستند، این موارد را پای تخلف و سودجویی اپراتور‌های اصلی تلفن همراه می‌نویسند.
وحیدی گفت: این‌ها دختران ما هستند و حق شهروندی حکم می‌کند این قوانین رعایت شود
در روز‌های پیش از اعتراضات، ابزار‌های زیادی برای برخورد با عدم رعایت حجاب توسط مسوولان مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی از روش‌های پرحاشیه و انتقاد برانگیز ارسال پیامک‌های کشف حجاب بود.
مرحله جدید طرح ناظر یک و ارسال پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها توسط پلیس آغاز شده است.
در حالی که فعلا از گشت ارشاد در خیابان‌ها خبری نیست اما پیامکی با موضوع کشف حجاب بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.
در پی ارسال پیامک‌هایی با سرشماره متفرقه، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای به مشتریان درخصوص این سرشماره‌ها که قصد کلاهبرداری دارند هشدار داد.
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری با تلاش ماموران کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند که تاکنون ۷۵ نفر در سراسر کشور از آنها شاکی هستند مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب مردم خارج کرده بودند.
مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند.
سخنگوی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره جزییات این پیامک‌ها گفت: قانون گذار در ماده ۶۳۸ موضوع کشف حجاب را جرم انگاری محسوب کرده که بر اساس این قانون سامانه ناظر یک با این موضوع در سراسر کشور راه اندازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ