رویدادهای ژئوپلیتیکی مانند جنگ در اوکراین و غزه و همچنین انتخابات منجر به افزایش حملات سایبری به ایالات متحده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونان وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونان وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونین وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
وزیر انرژی اردن اعلام کرد که نخستین فاز از پروژه اتصال شبکه برق این کشور به عراق تا ماه آگوست تکمیل خواهد شد.
پیشاهنگ گفت: با انجام بی‌وقفه فعالیت‌های تعمیراتی در ماه‌های گذشته، تمامی واحدهای نیروگاهی برای تامین انرژی پایدار شبکه سراسری در روزهای اوج مصرف برق تابستان آماده هستند.
شبکه بلومبرگ با استناد به گزارشی از مدیرکل آژانس انرژی اتمی مدعی شده است که نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران در سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.
این اظهارات در پی این مطرح می‌شود که اخیرا شبکه بلومبرگ به نقل از دو منبع دیپلماتیک ناشناس گزارش داده بود که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته وجود اورانیوم ۸۴ درصدی غنی شده در ایران را کشف کردند که برای ساخت سلاح هسته‌ای کافی است.
احتمال ناپایداری شبکه آب در تهران، علت حمله روسیه به اوکراین چه بود؟ ،  رفع محدودیت‌های گاز رسانی از شهرک‌های صنعتی ‌ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بدهی بخش انرژی به شبکه بانکی ۴۸۵ همت و به بانک مرکزی ۱۱۳ همت است که هر سال امهال می‌شود.
دومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی پارس‌جنوبی به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی ادعای مطرح شده در گزارش شبکه بلومبرگ مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده با خلوص ۸۴ درصد در ایران، در صفحه توییترش نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گزارش‌های اخیر در رسانه‌ها درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس در حال گفتگو با ایران درباره نتایج فعالیت‌های راستی‌آزمایی اخیر در ایران است و اطلاعات مقتضی را به شورای حکام ارائه خواهد کرد.
نیروگاه خورشیدی دامغان با وسعتی معادل پارک شهر تهران آماده تولید سالانه 18 میلیون کیلووات ساعت برق پاک به شبکه است.
آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
وزیرخارجه اردن در گفتگوی تلویزیونی با شبکه ماهواره ای الشرق، تاکید کرد: اردن آمادگی دارد فورا پس از توافق میان لبنان و بانک جهانی، انتقال برق به لبنان را اجرایی کند.
مدیر مرکز مدیریت بار و انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تا به امروز برق تحویلی به صنایع بزرگ در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
مدیر مرکز کنترل بار و انرژی شبکه برق کشور گفت: میزان مصرف برق با توجه به کاهش دما نسبتاً کاسته شده و مقداری از شرایط بحرانی فاصله گرفته است.
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.
ولید فیاض» وزیر انرژی لبنان به شبکه «المیادین» گفت، در نتیجه این هبه، هیچ تحریم یا مجازاتی برای لبنان در کار نخواهد بود زیرا رایگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ