نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بدهی بخش انرژی به شبکه بانکی ۴۸۵ همت و به بانک مرکزی ۱۱۳ همت است که هر سال امهال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدهی باشگاه به مالیات اکنون 80 میلیارد برآورد شده و این در حالیست که درویش مدعی است بخش اعظم آن را پرداخت کرده‌اند.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
یکی از بهترین پارت‌های اندام کنونی لانسفورد عضلات کواد او هستند که شدیدا نظرگیرند. عضلات پای درک با آوندهای پیدا و خط‌بندی‌هایی که با هم تقاطع پیدا می‌کنند، شاید بهترین بخش از پکیج بدنساز آمریکایی باشد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
بدهی بخش عمومی در انگلیس برای نخستین بار از سال ۱۹۶۱ تاکنون در ماه می از تولید ناخالص داخلی این کشور بیشتر شده است.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
رئیس‌جمهور آمریکا بر این باور است که مذاکرات با جمهوری‌خواهان در خصوص بحران سقف بدهی این کشور نتیجه بخش بوده است.
باشگاه پرسپولیس که در فصل بیست و دوم توانسته است بخش عمده ای از بدهی های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند، در بخش تبلیغات محیطی و مراوده اش با سازمان لیگ شفاف‌سازی لازم را نداشته است.
ارگ راین به عنوان دومین بنای خشتی جهان پس از ارگ بم قرار است به دست سرمایه گذار بخش خصوصی سپرده شود تا به آن کاربری اقامتی و پذیرایی بدهد درحالیکه مطالعات باستان شناسی آن تمام نشده است.
معاون سرمایه گذاری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: برای اولین بار در بودجه ۱۴۰۲ ردیف جداگانه‌ای پیش بینی شده و بخش بزرگی از بدهی‌های معوق به تولیدکنندگان را پوشش خواهد داد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح عبارت «وَصَبِّرْنِی فِیهِ عَلَی کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ» می‌گوید: در این بخش از دعا از خدا می‌خواهیم که ما را در برابر قضا و قدر خویش راضی کند؛ بنابراین از خدا درخواست می‌کنیم که خدایا مرا بر تقدیر خودت صابر قرار بده! مراد از «کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ»، قضا و قدر حتمی الهی است. هر کس در لوح محفوظ قضا و قدری دارد که نمی‌داند صلاح او در آن امر است.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
یکی از ساکنان قدیمی محله پاچنار، علت نامگذاری این بخش از منطقه۱۲ را وجود چند درخت چنار می‌داند و می‌گوید: «۵اصله چنار بزرگ ابتدای بازارچه وجود داشت و هرکسی می‌خواست نشانی اینجا را به آشنایانش بدهد، پای همان درخت‌های چنار قرار می‌گذاشت.»
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی‌مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
«اگر این ابلاغیه بخواهد به صورت سفت و سخت دنبال شود، بسیاری از فعالین اقتصادی و تجار که در هیئت مدیره‌های شرکت‌های بخش عمومی عضو هستند، دیگر چنین کاری را نخواهند کرد، زیرا اگر آن شرکت بدهی داشته باشد، بانک می‌تواند از حساب شخصی فرد نیز طلب خود را وصول کند، بنابراین در چنین شرایطی، بسیاری از افراد ریسک چنین موضوعی را قبول نمی‌کنند.»
فدراسیون شطرنج برای تسویه حساب بخش باقی مانده بدهی خود به فدراسیون جهانی مهلتی یک ساله از این فدراسیون گرفته است.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
دکتر «بریجید لینچ»، معاون بخش اپیدمیولوژی سرطان در انجمن سرطان ویکتوریا استرالیا، می‌گوید: «حتی افزایش اندک در فعالیت بدنی در سطح جمعیت، تعداد تشخیص‌های جدید سرطان سینه را که هر ساله انجام می‌شود، کاهش می‌دهد».
«سارا جکسون»، محقق بخش انستیتوی ملی سرطان آمریکا، گفت: «پس از کنترل عواملی مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل، رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مشکلات پزشکی رایج که خطر ابتلاء به سرطان را افزایش می‌دهد، سوگیری جنسیتی در اکثر سرطان‌ها وجود داشت.»
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ