شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
نام ماستنگ قطعا جز خاص‌ترین برند‌های ثبت شده در تاریخ صنعت خودرو است و اکنون که لوگوی دارک هورس یا همان اسب سیاه را نیز حمل می‌کند، انتظار ویژگی‌های متفاوتی از این تریم داریم.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
۱۵۰ قطعه الماس، ۱۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار و بیشتر از هفت هنر ایرانی همه با ظرافت و هنر خاصی به کار گرفته شده‌اند تا یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای جهان متولد شود.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
تصور ما از «گورستان» معمولا قطعه زمینی است که اجساد در آنجا زیر خاک دفن شده‌اند؛ اما همۀ گورستان‌ها چنین شکل و شمایلی ندارند؛ مردمان ساگا در فیلیپین بنا بر اعتقادات خاصی که دارند، در طی دو هزار سال، مردگانشان را در گورستان‌هایی کاملا متفاوت «آویزان» کرده‌اند!
باشگاه النصر عربستان دقایقی پیش با انتشار تصاویر مدیر اجرایی این باشگاه در حال ترک دفتر اینتر اعلام کرد که انتقال مارسلو بروزوویچ به النصر قطعی شده است.
قطعا کابین کادیلاک سی تی ۶ بازار چین به مراتب جذاب‌تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
"در این مراسم ها، همه آشنایان با حضور و تبریک، عکسی می‌گیرند، قهوه‌ای می‌نوشند و دیداری تازه می‌کنند. "
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
تصاویری از برخورد خودرو با کابل‌های فشار قوی و قطع گسترده برق در جاده سنتو مشهد را مشاهده کنید.
اولین جراحی قطع عضو چه زمانی انجام شد؟ به طور کلی، یافته‌ها نشان می‌دهد که برخی از گروه‌های مدرن اولیه انسان در آسیا، دانش و مهارت‌های پزشکی پیشرفته‌ای را در محیط جنگل‌های بارانی استوایی اواخر پلیستوسن به کار می‌بردند.
قیمت پروژه توسط تیونر مورد اشاره قرار نگرفته است اما قطعا هزینه سنگینی را همراه خود دارد زیرا مرسدس بنز آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس در حالت استاندارد برچسب 210 هزار دلاری را بر سینه دارد.
از فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله گرفته تا مولکول‌های جدید؛ اکتشافات زیادی هستند که ممکن است باور نکنیم به دست چه کسانی انجام شده‌اند!
قطعا علمی‌تر است که این یافتۀ شگفت‌انگیز را یک «فسیل دایناسور» بنامیم؛ اما اجزای ظاهری این دایناسور آنقدر سالم مانده‌اند و سیمای آن آنقدر شبیه موجودات افسانه‌ای است که انگار داریم به یک مومیایی ۱۱۰ میلیون سالۀ اژد‌ها نگاه می‌کنیم.
کنکور سراسری ۱۴۰۲ از امروز آغاز شد. کنکوری که بحث تقلب گسترده از طریق گوشی همراه و سایر وسایل الکترونیک در آن بسیار مطرح بود و بابت آن امروز اینترنت در نزدیکی حوزه‌های امتحانی قطع شد.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
قطعا پخت غذا و آشپزخانه نخستین مواردی نیستند که در رابطه با یک زیردریایی نظامی در ذهن مخاطب شکل می گیرد!
انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
قطری ها توانستند رویای خود برای میزبانی جام جهانی را تحقق بخشند و از دقایقی دیگر سوت افتتاحیه این مسابقات به صدا در خواهد آمد.
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خلع سلاح و برچیدن بساط تروریست ها از تعطیلی مقرها تا اقدام اطمینان‌بخش مقامات اقلیم نسبت به دورسازی تروریست‌های مزدور و جنایتکار از منطقه خواسته مشروع، قانونی و قطعی نیروهای مسلح و ملت عزیز ایران بوده است.
برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های تصاویری از قطعی برق گسترده در پایتخت اوکراین منتشر کردند.
یک قطعه الماس ۳۱۷ قیراطی موسوم به کالینان دو، که از بزرگترین الماس شناخته شده جهان تراشیده شده است هم روی این تاج قرار دارد. کارشناسان تعیین قیمت برای این تاج را غیرممکن می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ