آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
در حالی که پلیس موظف به اجرای قانون کشور است اما عده ای تلاش دارند تا ابهت آن را شکسته و به بهانه های واهی در مقابل اجرای مأموریت های آن خلل ایجاد کنند.
بذرپاش گفت:وقتی تولید مسکن را انجام می‌دهیم هم هدف تولید مسکن اتفاق افتاده، هم قانون را اجرا کرده و درعین‌حال ضرورت کشور است، اگر خط تلاش ما متمرکز بر حوزه بافت فرسوده باشد چند حسن دارد.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
در چند هفته‌ای پایان سال، حکومت تلاش کرد برای آرامش داخلی و کاهش آلام مردم و بدون پرداختن به ریشه مشکلات، اقداماتی در سیاست خارجی انجام دهد. اما در سیاست هم مانند باغ و بوستان هر گلی بویی داره و هیچ گلی جایگزین گل دیگر نمی‌شود.
دبیر کل حزب الله لبنان بر ضرورت تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
رئیسی با اشاره به ضرورت حاکمیت قانون در زندگی اجتماعی، دستگاه‌های فرهنگی اعم از شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را به تلاش بیشتر برای تبیین مسائل مرتبط با حجاب و عفاف و رفع برخی شبهات در این زمینه فرا خواند.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.
رئیس جمهوری عراق بر ضرورت وحدت صفوف و همگرایی دیدگاه ها میان عراقیها و تلاش برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و سیاسی موجود در عراق تاکید کرد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
اتفاقات ایام اخیر بیش از پیش ضرورت اجرایی شدن اصل ۲۷ قانون اساسی و بسترسازی برای بیان دغدغه‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز مردم را عیان کرد. در دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری و با استفاده از ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضا برای طرح دغدغه‌های مهم می‌توان به اجرا شدن این اصل کمک نمود
شهردار تهران با اشاره به تلاش همه‌ جانبه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق، «عمل به اسلام»، «تبعیت از رهبری» و «نوکری مردم» را سه عامل توفیق و مساعدت الهی دانست.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با غیر قابل قبول دانستن هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه، بر ضرورت تلاش برای بازگرداندن آرامش در منطقه تاکید کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
محسنی اژه‌ای خطاب به مقامات قضایی استان‌های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند، دستوراتی صادر کرده و بر ضرورت اهتمام مسئولان قضایی تأکید کرد.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
قالیباف گفت: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مردمی سازی امور شهری باید اهتمام و تلاش جدی صورت گیرد و تشکل‌های مردمی باید تقویت شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ