دومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی پارس‌جنوبی به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور اصفهانی فوتبال برای دومین بار طی سه هفته اول لیگ برتر در کوبل داوری بازی شمس آذر قزوین حضور خواهد داشت.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
اهواز - رئیس‌جمهور امروز به همراه هیئت دولت دومین سفر استانی خود به خوزستان را آغاز کرده و شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، دیدار با مردم اندیمشک و ... بخشی از برنامه‌های این سفر است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۳۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحدی دست یابد.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران برای دومین روز متوالی رشد کرد و ۲۰ هزار واحد بالا آمد. این روند صعودی بورس تا آخر هفته ادامه دار است؟
رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: دومین محموله ۵۵ تنی آنتی‌بیوتیک کودکان توسط هلال احمر وارد کشور شد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
جام جهانی که وارد بیست و دومین دوره خود خواهد شد، هر بار با نمادی توسط کشور میزبان رونمایی شده است.
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام در گروه A شب گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.
آب مشترکان پر مصرف قطع می‌شود، افتتاح دومین واحد بخار نیروگاه عسلویه، طرح روس‌ها برای توسعه ۶ میدان نفتی و ۲ میدان گازی ایران از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
گزارش جدید مرکز آمار ایران از وضعیت اشتغال و بیکاری نشان می‌دهد نرخ بیکاری با ۰.۷ واحد درصد کاهش نسبت به تابستان سال گذشته و ۰.۳ واحد درصد نسبت به بهار سال جاری، به رقم ۸.۹ درصد رسیده است.
دومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی عسلویه به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، چهار فرنگی کار باتجربه از جمله قهرمان المپیک توکیو به مصاف رقبا می روند.
بهبهان- مسئول واحد آتش نشانی بهبهان از غرق شدن یک جوان در رودخانه تفرجگاه خارستان در این شهرستان خبر داد.
این دومین سفر رییس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال در جریان سیل مخرب جنوب این استان وی در سفری کوتاه با مردم جنوب استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیل این منطقه قرار گرفت.
کارشناسان جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار در دو روز گذشته، دقایقی پیش به منظور ادامه مذاکراتی که با محور رفع تحریم‌ها در وین جریان دارد، وارد هتل کوبورگ شدند.
با اعلام یک نشریه ترکیه‌ای، باشگاه گالاتاسرای هم مشتری مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو شد.
طرفداران جریان صدر شنبه این هفته برای دومین بار ظرف چهار روز به منطقه سبز در مرکز بغداد وارد شدند و در نهایت جریان صدر، در ساختمان پارلمان تحصن نامحدود اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ