نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز با طالبان تعامل می‌کند اما تا دولت فراگیر تشکیل نشود آنها را به رسمیت نمی شناسد این هم منطقی دارد. وقتی یک هیاتی حاکم شد قطعا تعهد و مسئولیت هایی برعهده دارد و باید نسبت به همسایگان به ویژه تعهداتی را انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در دیدار با رئیس اداره خط آهن افغانستان درباره افزایش‌ همکاری های ریلی گفت و گو کرد.
رئیس جمهور با مأموریت ویژه به وزرای نیرو و امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، تاکید کرد: حق‌آبه ایران از هیرمند مسئله با اهمیتی است، این مسئله را با جدیت پیگیری کنید.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: نشست سازمان‌ملل در دوحه درباره افغانستان بی‌نتیجه بود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و هیأت همراه ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه مذاکره کرد.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان اعلام کرد: درباره ممنوعیت تحصیل زنان با طالبان گفتگو می‌کنم.
مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از ارائه تسهیلات جدید در رفع تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات ایرانی به کشور افغانستان خبر داد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز از عدم تصمیم مسکو برای بستن سفارت خود در کابل خبر داد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در خاورمیانه و شمال آفریقا ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه، یمن و لیبی مذاکره کرد.
مشهد ـ نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: آمریکا به سیاست بی ثبات سازی و ایجاد جنگ داخلی و درگیری قومی و مذهبی در افغانستان ادامه می‌دهد.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
نماینده سازمان ملل در امور یمن از گفتگوی خود با رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن درباره آتش بس خبر داد.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جلسه با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان بر لزوم ساماندهی تردد وسایل نقلیه تجاری و شخصی در ترددهای زمینی از مررزهای مشترک دو کشور تأکید کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از انتقال مجروحان حادثه تروریستی اخیر کابل به ایران خبر داد.
نماینده رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیایی وزارات امور خارجه این کشور، دستیابی به توافقات اولیه در زمینه تامین سوخت و غلات به افغانستان را تایید کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که مسکو قصد ندارد سفارتش در کابل را پس از حمله تروریستی اخیر تخلیه کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد اما این تعامل با چند ملاحظه ملی توام شد و تا زمانی که دولت فراگیر شکل نگیرد دولتی را به رسمیت نمی شناسد، گفت: ما با طالبان تعامل کردیم اما آن‌ها را به رسمیت نشناختیم.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد.
سخن نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، علاوه بر اینکه عاری از صحت است، توهین آشکار به شخصیت‌هائی محسوب می‌شود که در تلاش برای مقابله با دخالت‌های آمریکا و طالبان به عنوان مهره‌های آمریکا هستند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند
پس از اعلام نتایح در روز ۱۱ خرداد، اسامی برخی به عنوان منتخبان اصلی اولین فروش خودرو در قالب سامانه جدید اعلام شد، اما حال که می‌خواهند برای واریز وجه خودرو یا مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند، موفق به واریز نمی‌شوند، چون با پیام "شما جزو منتخبین رزرو قرعه‌کشی این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هستید" مواجه شده‌اند.
هالیفاکس، بانک بریتانیایی ارائه دهنده وام مسکن اعلام کرد که سرعت سالانه افزایش قیمت مسکن در بریتانیا در ماه مه برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است و احتمالا مقابله با تورم بالا عامل کاهش بیشتر تقاضا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ