نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ایران منتقدان با اشاره به اینکه در نوبت قبلی که دولت روحانی اقدام به آزادسازی بدهی‌های ایران از امریکا کرده بود، گاندوسازان، تلاش‌های زیادی را برای زیر سوال بردن این تصممیم برنامه‌ریزی کرده بودند و به نقد رویکرد‌های جناحی و سیاسی در خصوص منافع ملی پرداختند. باید دید این تصمیم آیا دریچه‌ای به سمت درک مشترک میان دو کشور باز می‌کند یا آن را باید در حکم تصمیمی موردی و غیرمستمر قلمداد کرد.
مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ممکن است بازنشسته‌ای که سال قبل به کار گرفته شده، اما مهر امسال به دلیل اینکه رتبه سه به بالا ندارد در آموزش و پرورش به کارگرفته نشود؟، توضیح داد: جمع بندی این امر بر اساس اینکه در شورای توسعه چه تصمیم گیری شود، انجام می‌شود؛ بنابراین این مورد ممکن است، مگر اینکه در شورای توسعه تصمیم دیگری اتخاذ شود. در حال حاضر بنا شده بازنشستگانی به کار گرفته شوند که حداقلی از صلاحیت را داشته باشند.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
ژوائو فلیکس تاوان انتخاب غلط چهار سال پیش خود را پس می‌دهد و حالا سرکشی را به عنوان راه فرار از اتلتیکو انتخاب کرده است. او راه نجات از این مخمصه را در بارسلونا می‌بیند.
اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد.
آدرین رابیو بین یوونتوس و منچستریونایتد، اولی را انتخاب کرد و تصمیم گرفت یک سال دیگر در تورین بماند.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
پوتین در پاسخ به این سوال که روسیه تا چه حد می‌تواند به عمق اوکراین برود، گفت: «همه چیز به پتانسیل‌هایی بستگی دارد که پس از به اصطلاح ضد حمله ظاهر می‌شوند. ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهیم گرفت. ما بسته به شرایط برنامه‌های مختلفی داریم.
کریستوف گالتیه ترجیح داد در مورد قضیه محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پی اس جی حرفی نزند و تصمیم مدیران را زیر سوال نبرد.
سلطانیان درباره نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات توضیح داد: تمام افرادی که دیپلم خودشان را قبل از سال ۱۳۸۴ دریافت کرده و فارغ‌التحصیل بوده یا افرادی که در گذشته و یا اکنون در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به دلیل اینکه امتحانات نهایی نداشتند، تحصیل و یا کسانی که در دوره پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده و زمان فراغت از تحصیل آن‌ها قبل از سال ۱۳۹۱ است، فاقد سوابق تحصیلی هستند.
محسن هاشمی: در جایی در خاطرات سال ۹۳ نوشته‌اند: سردار گرجی‌زاده و اطلاعات سپاه از حفاظت و... آمدند و گزارش کامل بازداشت فردی که دفتر منشی‌های دفتر مجمع را به آتش کشیده، دادند و گفتند که او گفته منظورش قتل رهبری بوده و از عالم غیب مطلع شده که «شاه» می‌شود، فلذا تصمیم می‌گیرد رهبری را بکشد و خودش شاه می‌شود. در مورد صداقت شهادتش چند شبهه کردم و قرار شد خود او را بیاورند تا از او سوال شود و با قاضی او صحبت نمایم».
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط‌کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، تصمیم حسام عوار، ستاره لیون، برای بازی در تیم ملی الجزایر را زیر سوال برد.
مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به شرکت شاپرک اعلام کرده که الزام اخذ اینماد برای دریافت درگاه پرداخت لغو شود، در حالیکه الزام اینماد تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق به ریاست رئیس جمهور بوده است.
با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
زمانی که خانم حاتمی و همسرش برای اولین بار به روستای «گیت» آمده بودند، متوجه شدند، اهالی روستا به خاطر جوانی و کم تجربه بودنشان خیلی به آن‌ها اعتماد ندارند و برای حل مشکلات و پرسیدن سوال به آن‌ها مراجعه نمی‌کنند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند که با یک کار ساده اعتماد آن‌ها را جلب کنند.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ